Aviseringar
Rensa alla

för många?


Ämnesstartare

hur många är de okej att ha haft sex med när man är 16?
4 är väl inte alls många? eller med tanke på att dem alla är på ett halvår så kanske de är många? hur många tycker ni är okej och till vilken ålder?[bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter

Är väl bara fördomsfulla peroner som säger att det är fel [shake] Skiter i antal vid den och den åldern. Jag hade 2 vid 16 år, idag kan jag tycka att fler hade varit bättre [shake]


   
SvaraCitera

Det är alltid för många vid 16.


   
SvaraCitera

Är upp till dig vad som känns okej.


   
SvaraCitera

köttsligt umgänge bläääääeee


   
SvaraCitera

Det jag brukar göra är att jag gångrar åldern (16) med så många man legat med (4), delar det på 12 och sen är det bara att gångra det med sig självt.

Med andra ord:

16*4/12=5.33
5.33^2=28.4

Det du har då är en siffra som du kan göra något med.


   
SvaraCitera

calorias:

hur många är de okej att ha haft sex med när man är 16?

Precis så många eller få du vill.


   
SvaraCitera

Ligg med hur många du vill, man ska inte hålla på sig för någon ananns skull utan bara för sin egen. Tycker jag. Finns dock ett par regler för din egen och andras hälsa och säkerhet:

ANVÄND KONDOM
TESTA FÖR KÖNISAR REGELBUNDET


   
SvaraCitera

^What the fairy said^


   
SvaraCitera

Den enda som kan avgöra ifall det är för många är du. Ifall det tar över din vardag kanske du ska se över det hela. Tror inte det problemet finns vad gäller fyra stycken direkt.

För övrigt:

calorias:

4 är väl inte alls många? eller med tanke på att dem alla är på ett halvår så kanske de är många?

Inte ens en i månaden ju, inget att bråka om.


   
SvaraCitera

Ligg med precis hur jävla många eller få du vill, vad allmänheten tycker om saken är skitsamma. Du ska inte sexa för andras skull, utan för din egen.


   
SvaraCitera

En för varje år du levat är lagom


   
SvaraCitera

Äh. Skit i antalet. Det är inte viktigt. Det som är viktigt är att du trivs och mår bra.
Ha bara sex för din egna skull.
Skydda dig alltid.
Lita aldrig på pojkar.


   
SvaraCitera

a d e alldeles för många tror d e rekord i världen liksom.


   
SvaraCitera

stereo total:

Skit i antalet

läste: skit i analet heheh


   
SvaraCitera