Aviseringar
Rensa alla

För mycket dansband i värmländska lokalradion?


Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Skiter väl i värmland (Du röstade på detta alternativ)

Att jag bor här betyder inte att jag bryr mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken lokalradio? av det jag hört från lokala radiostationer är det samma skit som överallt. men det finns ju ett antal.


   
SvaraCitera

GHurt:

Haha det är inte så mycket att hänga i granen faktiskt, föredrar p3.

typ samma, om jag nu lyssnar på radio. (fast just nu lyssnar jag faktiskt på radio, konstigt nog)

GHurt:

Jajamänsan! Roligt hitta värmlänningar här, känns som det mest är sthlmar här.

eller hur, varifrån är du? iofs är jag på väg härifrån, men det är ju en annan historia [smile]

mörknäs:

vilken lokalradio?

kände lite samma. bra att man har koll liksom [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_sofi:

kände lite samma. bra att man har koll liksom [zzz]

du bor ju i arvika, där behövs ingen radio. vill man lyssna på eddie meduza och basshunter så är det bara att öppna fönstret.


   
SvaraCitera

_sofi:

typ samma, om jag nu lyssnar på radio. (fast just nu lyssnar jag faktiskt på radio, konstigt nog)

Okej, vad är det på nu? Lite random fråga men.

_sofi:

eller hur, varifrån är du? iofs är jag på väg härifrån, men det är ju en annan historia [smile]

Jag är från Filipstad, vart är du ifrån?


   
SvaraCitera

mörknäs:

du bor ju i arvika, där behövs ingen radio. vill man lyssna på eddie meduza och basshunter så är det bara att öppna fönstret.

där sa du iofs något, hör ljudet från select och hedéns ända hem till mig. fast nu ska det väl bli 7-eleven, det största som har hänt sedan McDonalds kom till stan.. ungefär. party!


   
SvaraCitera

GHurt:

Okej, vad är det på nu? Lite random fråga men.

Karlavagnen [zzz] Som sagt det enda jag lyssnar på på P4. En del pratar om riktigt konstiga saker [smile]

GHurt:

Jag är från Filipstad, vart är du ifrån?

Aha, där har jag faktiskt aldrig varit vad jag vet. Jag är från Arvika [zzz]


   
SvaraCitera

_sofi:

Karlavagnen [zzz] Som sagt det enda jag lyssnar på på P4. En del pratar om riktigt konstiga saker [smile]

Jaha trodde du lyssnade på p3 [zzz] Men det är ju hur mysigt program som helst! Brukar vara så mysiga programledare där. Haha men det är ju lite roligt.

_sofi:

Aha, där har jag faktiskt aldrig varit vad jag vet. Jag är från Arvika [zzz]

Nej det är inte så många som varit här faktiskt, det enda vi har är oxhälja, typ sveriges största marknad.
OKej, där har jag iaf! Dock på festival så har inte upplevt staden.


   
SvaraCitera

GHurt:

Men det är ju hur mysigt program som helst! Brukar vara så mysiga programledare där. Haha men det är ju lite roligt.

Aa, ikväll är det Kjell-Peder [cheers]

GHurt:

Nej det är inte så många som varit här faktiskt, det enda vi har är oxhälja, typ sveriges största marknad.
OKej, där har jag iaf! Dock på festival så har inte upplevt staden.

Men Oxhälja har jag faktiskt hört om, eller kanske läst om i NWT någon gång. Och haha, yes. Det brukar vara så om man bor i Värmland, att man varit på Arvikafestivalen någon gång. Men what, var du aldrig inne i stan något? Iofs.. Förståeligt, vad ska man dit och göra egentligen [smile]


   
SvaraCitera

_sofi:

Aa, ikväll är det Kjell-Peder [cheers]

Ska ta och lyssna lite innan jag somnar [smile]

_sofi:

Men Oxhälja har jag faktiskt hört om, eller kanske läst om i NWT någon gång. Och haha, yes. Det brukar vara så om man bor i Värmland, att man varit på Arvikafestivalen någon gång. Men what, var du aldrig inne i stan något? Iofs.. Förståeligt, vad ska man dit och göra egentligen [smile]

Jo jag har varit inne i stan men det är ju bara fyllt med en massa festivalare då och det enda vi gjort är att gå in och äta lite och bli "normaliserade"


   
SvaraCitera

GHurt:

Ska ta och lyssna lite innan jag somnar [smile]

Fast nu var det inget roligt ämne, stackars tjej :c

GHurt:

Jo jag har varit inne i stan men det är ju bara fyllt med en massa festivalare då och det enda vi gjort är att gå in och äta lite och bli "normaliserade"

Aha, men då har du lyckats med mer än vad många gör [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Skiter väl i värmland (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Ja, ut med skiten! (Du röstade på detta alternativ)

tkr oxå de är alltför stark vänsterprägel på radio kommunist i burlöv[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Nej, det är en värmländsk tradition (Du röstade på detta alternativ)

värmland ger mig frid i sinnet


   
SvaraCitera

_sofi:

Fast nu var det inget roligt ämne, stackars tjej :c

Tror jag missade det.. Vilka tider är det emellan?

_sofi:

Aha, men då har du lyckats med mer än vad många gör [smile]

Haha, precis. Får ta och vara nöjd med det


   
SvaraCitera