Aviseringar
Rensa alla

för oss som är tjocka - ?


äppelkakan:

om det är du på bilden så är du skit söt!

aww tack [cute]

äppelkakan:

man ska vara nöjd med sig själv

*harkel,harkel* man ska vara nöjd med sig själv kvinna, och även om du är större än typ någon annan så är det MORE TO LOVE![love] big deal, det finns människor i alla förpackningar och storlekar. jag svär på min gud att du är fin som du är [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pakanajuhla:

1481 kalorier om dagen ifall du vill gå ner i vikt.

sÅ mkt orkar jag verkligen inte, på lördagar äter jag ju 600 och det tkr jag är mega mkt ?

Pakanajuhla:

Du vet att det är ett vanligt anorektiker-symptom va?

ja, men jag är inget ÄSbarn eller något [y]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

krawffs:

man ska vara nöjd med sig själv kvinna, och även om du är större än typ någon annan så är det MORE TO LOVE! big deal, det finns människor i alla förpackningar och storlekar. jag svär på min gud att du är fin som du är

du tänker bra! och verkar jävligt "förnuftig" ( kan inte komma på bättre ord 😛 ), och är himla söt ! 🙂
go 4 it [smile]


   
SvaraCitera

Avatren...[rolleyes]


   
SvaraCitera

äppelkakan:

du tänker bra! och verkar jävligt "förnuftig" ( kan inte komma på bättre ord 😛 ), och är himla söt ! 🙂
go 4 it

åhe tack du (: men du borde också tänka så hörredu :*


   
SvaraCitera

Seriöst, vad äter du på en dag? [surprised]


   
SvaraCitera

äppelkakan:

ja, men jag är inget ÄSbarn eller något [y]

Om du käkar 400 kalorier om dagen och tycker att 600 är mycket så är du antingen ett troll eller ett ÄS-barn. Välj själv.


   
SvaraCitera

äppelkakan:

ja, men jag är inget ÄSbarn eller något.
sÅ mkt orkar jag verkligen inte, på lördagar äter jag ju 600 och det tkr jag är mega mkt ?

Är du tjock men orkar inte mer än 600 kalorier? Min katt äter säkert över 800.
Hur blev du tjock om jag får fråga?

Varför räknar du kalorier om du knappt orkar äta 1000?
Jag behöver inte svaret, du ska svara dig själv. [confused]

äppelkakan:

jag äter typ max 481 kalorier om dagen

Och varför just 481? Vad skulle hända om du åt 489?

Du behöver hjälp, min vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krawffs:

åhe tack du (: men du borde också tänka så hörredu :*

försöker, men ska bara gå ner 7 kg, sen ska jag försöka !
🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Unexpected:

Seriöst, vad äter du på en dag?

vardagar -
frukost- en fjärde dels knäckebröd utan något och ett glas fun light.
mellanmål- inget
middag- antingen pasta&köttfärssås, elr kyckling sallad, eller lasagne, eller tonfisk sallad, eller kalkon köttbullar - maximalt 400 kcal, brukar bli mindre

övrigt- kan hända att jag tar 2 clementiner eller fler efter middagen elr en innan middagen. jag älskar clementiner 🙂 Försöker att bara äta dom på fre,lör,sön

helg -
frukost- en grov macka med en skiva skinka- 85 kcal
mellanmål- inget
middag- samma som annars och ibland tacco ( fasst det händer sällan ) - håller mig även där runt 400 kcal.
övrigt- när farmor drar fram godis skålen när vi tittar på idol på fredagarna, tar jag en banan eller clementin eller inget alls. En gång om året har jag köppt naturgodis
( villken skam :/ )

Typ så ser mina dagar ut, jag jämnar ut allt med motion och MYCKET "promenader"
För mig är det ganska ok, ska kanske dra ner på nått, ska inte äta naturgodis egentligen. fan.


   
SvaraCitera

äppelkakan:

jag jämnar ut allt med motion och MYCKET "promenader"

Nej. Du bränner den lilla, lilla energi du får från de där minimala portionerna. Den energi som skulle behövas för att hålla dig vid liv.

Ät ordentligt, barn. Sluta fjanta dig. [no-no]


   
SvaraCitera

äppelkakan:

en fjärde dels knäckebröd

varför äta nåt överhuvudtaget då?

äppelkakan:

Försöker att bara äta dom på fre,lör,sön

bra,för du kommer ju verkligen bli smällfet av clementiner[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

varför äta nåt överhuvudtaget då?

för att slippa farmors skrikande.

Tözen:

bra,för du kommer ju verkligen bli smällfet av clementiner

nej men det kan hända att p.g.a clementinerna så överskrider jag kalori intaget.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nevon:

Ät ordentligt, barn. Sluta fjanta dig.

Jag äter, och jag försöker faktist ta tag i mitt liv [y] så himla lite äter jag ju inte precis


   
SvaraCitera

äppelkakan:

nej men det kan hända att p.g.a clementinerna så överskrider jag kalori intaget.

sluta äta clementiner då om du nu överskrider din svältdiet för du kommer gå upp såååååååååååååååå mycke i vikt och fyfan vilka dallriga lår du kommer få av ett par clementiner om dagen.[tired]


   
SvaraCitera

Jellybeans:

, det finns säkert någon fin fras för det jag har glömt bort.

Jämnvarma [wink]
motsats till växelvarma som det heter när temperaturen i någons kropp ändras beroende på omgivningens temperatur.


   
SvaraCitera

äppelkakan:

Jag äter väldigt väldigt dåligt

Och så tränar du på det där menar du? Du hamnar nog på sjukan snart.


   
SvaraCitera

äppelkakan:

Typ så ser mina dagar ut

Ursäkta , vad väger du liksom .


   
SvaraCitera