Aviseringar
Rensa alla

För sent att börja lira hockey??


Ämnesstartare

Yåå!

Är en kille på 15år och undrar ifall det är för sent för mej att börja lira hockey? har aldrig lirat i ett lag men jag åkte ganska mycket i den lokala ishallen för kanske 1-2 år sedan ...[tard]


   
Citera

Är nog få klubbar som tränar vid halv tio. Men om du går dit imorn så kanske det blir bättre, så länge man är köng på skridskor.


   
SvaraCitera

aldrig försent med något. jag brukar säga: hälsan är allt, allt annat kan du nå med lite jävlar anamma [y]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Är nog få klubbar som tränar vid halv tio. Men om du går dit imorn så kanske det blir bättre, så länge man är köng på skridskor.

haha "M"[wink]


   
SvaraCitera

Det är svårt o säga, men du borde kolla upp när ett lag i närheten har sina träningar och gå ner dit o se efter så om du platsar in i laget.


   
SvaraCitera

Nej det är inte försent. Jag har spelat hockey i tio år. Jag började tidigt, men många som är bra nu började senare också. Men det kommer helt klart bli en tuff period i början för dig, det får du räkna med..


   
SvaraCitera

Budolicious:

Är nog få klubbar som tränar vid halv tio. Men om du går dit imorn så kanske det blir bättre, så länge man är köng på skridskor.

HAhahaha!


   
SvaraCitera

håmo:

Är en kille på 15år och undrar ifall det är för sent för mej att börja lira hockey? har aldrig lirat i ett lag men jag åkte ganska mycket i den lokala ishallen för kanske 1-2 år sedan ...[tard]

Nepp, abselut inte, men det kanske tar några månader innan du kommer ikapp de som spelat längre. Börja i ett lag och var med på träningarna och stå på dig så kommer det nog gå prima.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera