Aviseringar
Rensa alla

För snabbt intressemeddelande


Ämnesstartare

Tjena, jo, jag dejtade en tjej förra veckan på måndagen, vi hade mycket kul och hånglade i slutet av kvällen. Efter det pratade vi varje dag och allt var bra ända till denna lördag (24:e), då jag hade haft en ensam och dålig dag, baksmälla och problem med mina vänner. Jag skickade henne på kvällen följande: "Oh my God, I can't believe how much I miss you 🙂 I want to meet you soon again 🙂 I can't sleep because of you ;)"... Och det här var det som sabbade ganska mycket. Hon svarade inget till mig efter det. Men vi hade haft så roligt dagarna innan, så går det inte att få allt bra igen? Vi hade varit väldigt nära och bekväma med varandra, men det här meddelandet ställde verkligen till det. Det var för mycket intresse inne i texten. Även fast vi båda flörtade med varandra och gav komplimanger och annat. Alltid "puss o kram :*" i slutet av en konversation.
Vad tycker ni att jag ska göra för att inte sabba hela "relationen"? För jag är verkligen kär i henne, och det var hon som kontaktade mig i första taget, så hon är intresserad av mig, men risken är stor att hon lämnar mig nu efter det här horribla meddelandet.


   
Citera

Säg att det var en kompis som skickade det[y]


   
SvaraCitera
Åtta

Hon kanske bara är ofantligt obildad och således inte förstår engelska.


   
SvaraCitera