Aviseringar
Rensa alla

För stor åldersskillnad?


Ämnesstartare

Hej! Jag träffar en kille som är 25 år, själv är jag 16. Vi gillar verkligen varandra och har mycket gemensamt att prata om. Men är 9 års skillnad verkligen okej? tacksam för svar!


   
Citera

Ptja, varför inte? Fungerar det så fungerar det.


   
SvaraCitera

Kärleken övervinner allt. Så strunta i vad andra tycker. Så länge ni gillar varandra så är det charmigt med stor ålderskillnad tycker jag. Sen när du blir lite äldre kommer ni inte ens att tänka på det. 🙂


   
SvaraCitera

Är nog lugnt tror jag 🙂


   
SvaraCitera

Hade en vän på gymnasiet som hittade en pojk på 40 år. Idag ett antal år senare är de gifta och har barn. Kör ba


   
SvaraCitera

helt okej för dig, men vad är det för fel på killen?


   
SvaraCitera
time
 time

Håller lite med zox, för dig kanske det är bra, men man måste ju ändå fråga sig vad en tjugofemårig människa kan ha gemensamt med en sextonåring. Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon som är 16 och då är jag fyra år yngre än killen du beskriver. 


   
SvaraCitera

Säg att du är asexuell och se om han är fortfarande intresserad


   
SvaraCitera

Kör ba! Åldern är bara en siffra och det kommer du inse själv en dag, och som ovanstående skrev, funkar det så funkar det, sen vad andra tycker om det är fullständigt irellevant.


   
SvaraCitera

Men jag bara undrar en sak. Knullar ni? Jag tror fler undrar.


   
SvaraCitera

Coolt!


   
SvaraCitera

Det är ju helt klart upp till er. Ingen kan ta från er rätten att vara tillsammans. Men jag finner det nog lite märkligt att någon som är 25 drar sig till flickor som blev byxmyndig förra året. Jag kan inte hjälpa att känna att något inte står helt rätt till. Men lycka till iaf.


   
SvaraCitera

ÅÅÅÅÅÅH  Here we go again!!! 

Din fråga är mer ett moral ämne.

När ska folk börja se sig själva i spegel och fokusera på sitt eget liv. Det är trist nog att människor måste känna ett slags skyldighet till att visa att man är ''Normal'' genom att göra och säga som ''Samhället'' alltså Vi människor tycker är lämpligt. 

ElloseenSnälla! gör som du känner och inte som vi tycker att du ska göra. Du har något som kallas för  samvetet, ''det lilla rösten'' som viskar i ditt huvud när du funderar på saker.... Lev livet.. Utforska det.. testa det .. känn det och upplev det! 
Tiden stannar aldrig bara för att vi önskar det eller för att något mäktig händer.

HÄR LÄMNAR JAG EN BILD !!LIKE IT!! hehe

M.v.h.
Identitet
1c16769336aa1be5bfe81f11f4515cab82c66c67


   
SvaraCitera

Om ni ska ligga så följer det inte ligg formeln, (((ålder på den älsta)/2)+7).

25/2+7=19,5år 


   
SvaraCitera

Kör bara ! Jag kör samma fast omvänt 😉 Pmade dig.


   
SvaraCitera