Aviseringar
Rensa alla

för stor kuk?


Ämnesstartare

Kan man ha för stor kuk? Ibland kan kg tycka att min kan vara för stor. Tex när jag har typ jeans eller mjukis byxor. Så kan man se en ganska rejäl bula utanpå byxorna. Och om jag skulle råka få stånd i ett par jeans så blir det katastrof. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är väl väldigt subjektvit. Men rent generellt om vi nu ska bilda oss en uppfattning om en gräns, så är "för stor kuk" när man inte kan ha samlag med andra an porrstjärnor.

Får också en jävla bula. Fast har inte så stor.


   
SvaraCitera

ågu du får bula du måste va john holmes :SsS


   
SvaraCitera

Ja du har för stor kuk. 


   
SvaraCitera

123_joe2: Kan man ha för stor kuk? Ibland kan kg tycka att min kan vara för stor. Tex när jag har typ jeans eller mjukis byxor. Så kan man se en ganska rejäl bula utanpå byxorna. Och om jag skulle råka få stånd i ett par jeans så blir det katastrof.

Trollmeister Jesus


   
SvaraCitera

Samma gäller för kukar som för TV-apparater. De kan inte vara för stora.


   
SvaraCitera

Myksa:
Samma gäller för kukar som för TV-apparater. De kan inte vara för stora.

lol bra liknelse 


   
SvaraCitera
mynona

123_joe2: Tex när jag har typ jeans eller mjukis byxor.

Vilka slags byxor återstår då? Finns det några slags byxor där du inte har problemet? 


   
SvaraCitera

  

123_joe2: Tex när jag har typ jeans eller mjukis byxor.

Vilka slags byxor återstår då? Finns det några slags byxor där du inte har problemet? 


   
SvaraCitera

mynona:

Vilka slags byxor återstår då? Finns det några slags byxor där du inte har problemet? 

leggings <3 


   
SvaraCitera

hur lång + tjock  är den vid erektion? 


   
SvaraCitera

123_joe2:
Kan man ha för stor kuk? Ibland kan kg tycka att min kan vara för stor. Tex när jag har typ jeans eller mjukis byxor. Så kan man se en ganska rejäl bula utanpå byxorna. Och om jag skulle råka få stånd i ett par jeans så blir det katastrof. 

Har du testat potatisskalare?


   
SvaraCitera

123_joe2:
Kan man ha för stor kuk? Ibland kan kg tycka att min kan vara för stor. Tex när jag har typ jeans eller mjukis byxor. Så kan man se en ganska rejäl bula utanpå byxorna. Och om jag skulle råka få stånd i ett par jeans så blir det katastrof. 

Finstrumpan:

Har du testat potatisskalare?

Eller varför i hela helvetet använder ni inte, typ, silvertejp? Ska det va så svårt?


   
SvaraCitera

123_joe2: Tex när jag har typ jeans eller mjukis byxor. Så kan man se en ganska rejäl bula utanpå byxorna.

Du borde vara glad! Många tjejer kommer kolla dit då! Haha 😛


   
SvaraCitera

ahahahah det märks att det är sommarMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera