Aviseringar
Rensa alla

För trång?


gynekomasti:

. Men problemet att jag inte kan få stånd vid vissa lägen eller att jag runkar allt mer sällan skulle jag gärna få en lösning på, vad är det som har hänt?!

det jag gjorde var att börja intressera mig för sex mer. sen började jag acceptera vissa attraktioner jag har till folk i min närhet. det har hjälp kåtheten. men misstänker att du redan gör detta 🙂


   
SvaraCitera

4 fingrar är väl väldigt mycket. [tard]


   
SvaraCitera

4 mansfingrar motsvarar ju mer än en genompenis! Antingen har du små fingrar eller en väldigt stor penis.¨

Fittan behöver inte töjas ut direkt heller. Om den är glad kommer din penis slinka in utan några problem. Du verkade vara bra på att göra den glad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GLÖMDE SKRIVA DET, DET DÄR MED 4 FINGRAR ÄR FELAKTIGT, HAR SKRIVIT HELT FEL, BLANDADE IHOP DET. Hade som mest in tre fingrar men även det var svårt, ett och två gick mycket lättare.

Dan_the_ironman:

Att du inte får bonga beror väl på att du stressar kanske, låt det ta den tid det tar liksom.

Men kände mig egentligen inte stressad, eller jo, lite kanske när man märker att den slaknar, att man skulle pricka in det där lilla hålet i totalt becksvart mörker osv..

Geigerzähler:

4 fingrar är väl väldigt mycke

Felaktig information som sagt, det jag skrev i trådstarten var fel. Kolla längst upp i detta inlägg istället.

framtidstron är död:

4 mansfingrar

Man och man, är yngre än 15 år om man säger så...

framtidstron är död:

Om den är glad kommer din penis slinka in utan några problem.

Glad verkade den minst sagt vara, kunde fyllt en hel enliterskanna med het fittsaft om jag ville, tro mig [wink]

Aja, men tyckte det var ganska svårt att hitta det lilla hålet, och min penis är ganska liten faktiskt. Sen var det mörkt osv.


   
SvaraCitera

gynekomasti:

Glad verkade den minst sagt vara, kunde fyllt en hel enliterskanna med het fittsaft om jag ville, tro mig [wink]

[shake]


   
SvaraCitera

gynekomasti:

eller jo, lite kanske

Men vafan ta det med ro istället. Du kan ju vänta ett tag till du känner dig helt bekväm med läget också.


   
SvaraCitera

gynekomasti:

Aja, men tyckte det var ganska svårt att hitta det lilla hålet, och min penis är ganska liten faktiskt. Sen var det mörkt osv.

Tänd lampan!


   
SvaraCitera

Äsch, passar det inte i det ena hålet, så stoppa den bara i ett annat[smile]


   
SvaraCitera

gynekomasti:

jag började istället knäppa upp hennes knappar på byxorna osv..

Hon sprang upp och släckte lyset och drog ner persiennerna (lol)

hahaahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Men vafan ta det med ro istället. Du kan ju vänta ett tag till du känner dig helt bekväm med läget också.

Men jag vill verkligen ha sex, inte för sexets skull att förlora oskulden utan för att jag verkligen älskar henne och hurfanskamansäga.. det är skönt?!

framtidstron är död:

Tänd lampan!

Egentligen hon som ville ha den släckt, tror att hon är lite nervös (inte konstigt iofs), jag som har fått tagit initiativet hela tiden men det är inte någon roll som jag ogillar, och hon själv har sagt efteråt att det har varit magiskt osvosv..

kebu12:

Äsch, passar det inte i det ena hålet, så stoppa den bara i ett annat[smile]

Hahahhahahhahah, jo, det är väl så [wink]

Angeleyes:

hahaahah

..hahah?


   
SvaraCitera

gynekomasti:

Men jag vill verkligen ha sex, inte för sexets skull att förlora oskulden utan för att jag verkligen älskar henne och hurfanskamansäga.. det är skönt?!

Men vafan du har all tid i världen.


   
SvaraCitera

gynekomasti:

Egentligen hon som ville ha den släckt, tror att hon är lite nervös (inte konstigt iofs)

Visa att du tycker hon är snygg med tänd lampa [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Men vafan du har all tid i världen.

Men ärligt, om du älskar någon och ni är tillsammans, skulle du då inte bli besviken om hon inte ville ha sex med dig? Kanske dåligt exempel, går inte att beskriva hur jag menar, känns som att alls förstörs av min ålder, men jag känner mig inte som den ålder jag är i liksom..

framtidstron är död:

Visa att du tycker hon är snygg med tänd lampa

Dock blir det mycket osexigare med ljus, men nästa gång vi är hos mig får en lampa i fönstret vara tänd åtminstone. [wink][bigsmile]


   
SvaraCitera

gynekomasti:

Dock blir det mycket osexigare med ljus

tycker tvärtom. hatar att ha sex utan att se något


   
SvaraCitera

gynekomasti:

skulle du då inte bli besviken om hon inte ville ha sex med dig?

Men om du inte kan prestera får du väl tillfredsställa henne på annat sätt. Bara för att du inte får upp den betyder ju inte det att du inte kan låta henne roa sig kungligt.


   
SvaraCitera