Aviseringar
Rensa alla

För vuxen för min ålder


Följ din vilja bara, var dig själv. Som din tjejkompis sa, "Du är speciell och det accepterar jag", de tycker om dig för den du är! Vill du dansa, dansa. Vill du prata politik, prata politik! Våga vara dig själv!


   
SvaraCitera
Gilda

Varför mår du dåligt över det? Vad söker du?

Börjar du gymnasiet till hösten lär du hitta nytt folk där, vissa omogna och lössläppta men du kan även hitta likasinnade människor eller underlägsna semi-intellektuella som du kan knäcka.

Om det är så allvarligt så att vindarna tar dig mot en veritabel depression så får du lära dig dricka. Det dämpar lite..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner igen mig i mycket av det du skriver! I alla fall så ska du inte behöva känna dig annorlunda. Var dig själv, det vinner du på. Sen kommer folk att mogna så småningom, allt som behövs är lite tid. Du har ju inte de kompisarna du har nu på grund av ingenting. De kanske inte är intresserade av samma saker som dig men det behöver inte betyda att man inte kan vara vänner för det! Förhoppningsvis har du valt en linje som passar dina intressen och då träffar du massa människor som är mer som dig. Du är inte ensam!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner igen mig i mycket av det du skriver! I alla fall så ska du inte behöva känna dig annorlunda. Var dig själv, det vinner du på. Sen kommer folk att mogna så småningom, allt som behövs är lite tid. Du har ju inte de kompisarna du har nu på grund av ingenting. De kanske inte är intresserade av samma saker som dig men det behöver inte betyda att man inte kan vara vänner för det! Förhoppningsvis har du valt en linje som passar dina intressen och då träffar du massa människor som är mer som dig. Du är inte ensam!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som du kollat in genom mitt fönster hela mitt liv.

FearsomeSwede:

Jag tar alltid mest ansvar

FearsomeSwede:

jag röker eller snusar heller inte

FearsomeSwede:

och så gott som alla andra dansade

FearsomeSwede:

Jag sitter hellre och pratar politik eller samhällsproblem

FearsomeSwede:

Jag har alltid varit mogen för min ålder

Jag med.

FearsomeSwede:

började jag spela CS

Jag började spela WoW

FearsomeSwede:

Ett tag var det det enda jag höll på med.

Yes

FearsomeSwede:

Jag slutade också med CS men fortsatte spela andra spel som t.ex BC2.

Jag har också slutat med WoW men sitter ändå på datorn hela tiden.

FearsomeSwede:

Har försökt lära mig att programmera men har inte orkat lägga ner tid på det.

Me2.

FearsomeSwede:

Nu umgås jag knappt med mina kompisar längre efter skoltid

Jag umgås aldrig med mina.


   
SvaraCitera