Aviseringar
Rensa alla

föra över låtar ifrån en ipod ?


Ämnesstartare

hej.
undrar ifall det finns någon seriös datakunnig som kanske kan hjälpa mig med det problem som uppstått.
nu är det så att jag har en ipod nano. och för någon dag sen köpte vi en ny data. en laptop. pc.
så jag laddade ner Itunes och fick se att jag måste göra om allting.
radera låtarna jag har på ipoden på min gamla data,
lägga in låtar på nya datan och sedan lägga in dom i nya itunes bibliotketet.
och sedan kan jag föra över de till ipoden.
irriterande.
finns det verkligen inget annt sätt?
det måste väl gå att föra över låtarna ifrån ipden till min nya data?
eller?

ha det.


   
Citera
Ämnesstartare

Nej man kan inte lägga över låtar från en ipod till en dator. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Nej man kan inte lägga över låtar från en ipod till en dator.

är det så?
fan. it suxx


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skidröw:

är det så?
fan. it suxx

Det är så. Du svalde marknadsföringen med hull och hår och köpte en halvfunktionell skitprodukt till hutlöst överpris. Grattis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Det är så. Du svalde marknadsföringen med hull och hår och köpte en halvfunktionell skitprodukt till hutlöst överpris. Grattis.

[surprised]
...

bara att göra om hela jävla proceduren då.
ååååh vad skojsigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, det går med mindre legal tredjeparts programvara. Krångligt dock, jag testade 3-4 stycken innan jag trixade runt. Dessvärre var detta längesen så de har troligen hunnit ändra grejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jo, det går med mindre legal tredjeparts programvara. Krångligt dock, jag testade 3-4 stycken innan jag trixade runt. Dessvärre var detta längesen så de har troligen hunnit ändra grejer

laddade ner ett program igår som man kunde föra filer ifrån ipoden till datan med.
gick rätt bra ibörjan men efter ett tag blev det något fel eller så gjorde jag fel för helt plötsligt kunde man bara flytta filerna en och en.
och det skulle ta evighter så jag gav upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skidröw:

och det skulle ta evighter så jag gav upp.

Förståligt, men ge det en ny chans och installera om eller så kanske. Men du gör ju som du vill. Bäver bara för om jag skulle behöva göra det:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns ett program som heter Poddox som kanske funkar

skidröw:

någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då är ju det enklaste sättet att ha in alla låtar på den nya och börja om allt ?
förresten. vet någon ifall man kan föra in låtarna i itunes så det slipper hamna i windows mediaplayern ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jo, det går med mindre legal tredjeparts programvara.

"Mindre legal?" Det finns inget sådant som ett illegalt program, nej. Sluta svamla.

skidröw:

vet någon ifall man kan föra in låtarna i itunes så det slipper hamna i windows mediaplayern ?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

"Mindre legal?" Det finns inget sådant som ett illegalt program, nej. Sluta svamla.

Häpp, okej då. Oh, du store allvetare. hade du bara varit mindre otrevlig hade du varit helt okej[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skidröw:

finns det verkligen inget annt sätt?

Jo här är guider hur man gör gratis utan illegal verksamhet (skulle jag tro?)

http://www.engadget.com/2004/11/02/how-to-get-music-off-your-ipod/

Prova det här programmet också ifall du inte förstår guiden [tard]
http://www.softpedia.com/get/IPOD-TOOLS/Other-IPOD-tools-Updates/My-iPod-Manager...
fick 4,4 av 5


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går det inte att starta iPoden i hårddiskläge(lr vad det heter?) och sen helt enkelt bara kopiera filerna?


   
SvaraCitera

Jag använde iDump och det fungerade helt utmärkt när ja hade min iPod. Är ett gratisprogram så testa googla efter det.


   
SvaraCitera