Aviseringar
Rensa alla

föräldrar......


Sådär tänkte jag med när jag var liten och galen. Fick ljuga ihop en hel bok om man skulle ut och festa liksom. Men det blir bättre med tiden! Ljug bra bara [wink]


   
SvaraCitera

Morsan bryr sig för mycket pappa är mer avslappnad utan att vara oengagerad.


   
SvaraCitera

OF 5:

sluta vara så otacksam om du blir förälder kommer du högst troligt förstå precis varför dem är bryr sig.

OF slår huvudet på spiken, igen.


   
SvaraCitera

Jag vet en hel del personer som har föräldrar som inte bryr sig alls. Dessa barn gör precis som de vill, och har inga gränser. De spenderar större delen av dagarna med att förstöra sina liv på alla möjliga sätt och vis.
En del vet inte vad rätt och fel är. Andra råkar illa ut stupikvarten för att föräldrarna aldrig brydde sig om vad de gjorde på kvällarna och var de höll hus på nätterna.
Är idag mycket glad över att mina föräldrar var väldigt stränga med att jag skulle meddela vart jag skulle vara och hur länge till exempel.


   
SvaraCitera

Menar förstås inte att alla som har föräldrar som inte bryr sig råkar illa ut. Dock finns det ett klart mönster iallafall.


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Ja känner så jämt!
Dem säger åt mig att sova kl 9 och jag får inte va ute efter 8 å jag får inte äta godis i veckan å jag får bara umgås med vänner om mina föräldrar pratar med deras föräldrar först

Love u.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för reflektionerna.
det finns både bra och dåliga saker med båda sidorna (föräldrar som bryr sig för mycket/föräldrar som inte bryr sig alls) Tyvärr märks de dåliga sidorna mest...


   
SvaraCitera