Aviseringar
Rensa alla

Föräldrar träffas?


Gifted
Ämnesstartare

Jag antar att man ganska fort träffar sin partners föräldrar, och vice versa.

Men hur lång tid, om det över huvud taget skett, tog det innan din partner och dina föräldrar fick träffa varandra?

ÄNDRAT 2009-05-14 20:43

ÄNDRAT 2009-05-14 20:44
Men hur lång tid, om det över huvud taget skett, tog det innan din partners och dina föräldrar fick träffa varandra?


   
Citera

Gifted:

Men hur lång tid, om det över huvud taget skett, tog det innan din partner och dina föräldrar fick träffa varandra?

Två år


   
SvaraCitera

några månader


   
SvaraCitera

Träffades väl rätt snabbt typ. På andra "dejten" träffade jag hennes föräldrar. Satt där och snackade med dem i några timmar typ. Så det var inget "hej jag är blabla" och försvinna.


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

passaro:

På andra "dejten" träffade jag hennes föräldrar. Satt där och snackade med dem i några timmar typ

Jojo, men DINA föräldrar, har de mött HENNES föräldrar?


   
SvaraCitera

[bigsmile]

Varför skulle de?


   
SvaraCitera

Gifted:

Jojo, men DINA föräldrar, har de mött HENNES föräldrar?

Jaaha. Nope


   
SvaraCitera

Gifted:

Men hur lång tid, om det över huvud taget skett, tog det innan din partner och dina föräldrar fick träffa varandra?

De har aldrig träffats. Men hans mamma ska träffa min mamma och min pappa på min student. Så ja, de kommer att träffas när vi varit ihop ca 2,5 år.


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

ennie:

Varför skulle de?

Tja, funderingen väcktes när min flickvän föreslog det (min mor kommer på besök nästa vecka)...

Har inte riktigt tänkt på det tidigare, men i båda mina tidigare förhållanden så har mina päron inte träffat min partners föräldrar... och de var båda på 18 månader ca...


   
SvaraCitera
ziiesh

mitt ex gick i samma klass som min bror i mellan- och högstadiet och de var rätt nära kompisar så våra föräldrar var redan bekanta [crazy]


   
SvaraCitera

Dom har inte träffats.


   
SvaraCitera
Issen

Dom 2 rätt korta förhållande jag haft så träffa jag enas morsa snabbt typ 30 sekunder, och de andra hann jag inte innan de tog slut... va fail de känns men så är de 🙂


   
SvaraCitera

Gifted:

Tja, funderingen väcktes när min flickvän föreslog det (min mor kommer på besök nästa vecka)...

Har inte riktigt tänkt på det tidigare, men i båda mina tidigare förhållanden så har mina päron inte träffat min partners föräldrar... och de var båda på 18 månader ca...

Aha. Nej, ingen av mina har träffats heller.


   
SvaraCitera
Åtta

Min nuvarande flickväns föräldrar har aldrig träffats, trots att jag och Capture varit tillsammans i lite drygt 8 månader nu. Mina föräldrar träffade heller aldrig min förra flickväns föräldrar. Däremot träffade de min första "riktiga" flickväns föräldrar någon gång. Dock tog det väldigt lång tid. Troligtvis typ ett år.


   
SvaraCitera

Jag minns inte exakt, men när det gällde mitt ex så tog det kanske tre veckor innan jag träffade hans föräldrar. Lite läskigt var det, och hade väl kunnat vänta ett tag, men det gick bra. Hans föräldrar träffade mina föräldrar efter knappt två år.


   
SvaraCitera