Aviseringar
Rensa alla

Föräldrarnas gamla dagböcker och när man hittar de.


Ämnesstartare

CitronSoppa:

Hahaa ja det gjorde jag, men det tog några minuter att lugna ner mig efteråt så jag kunde gå ner och äta middag och se honom i ansiktet. gud.

Lol kan tänka mig det [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag behövde inte dagböckerna. När jag var mindre ställde jag frågorna rakt ut så vi brukar vara rätt öppna för varandra idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så kan det gå...Jag är glad att jag inte hittat något intimt snusk då jag rotat bland mina pärons gamla tillhörigheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte låta bli att tänka på när jag hittade två porr-tidningar från sent 60-tal hos framor och farfar.. Man vill inte tänka på att dem också har en sexualitet [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSoppa:

Hahaa ja det gjorde jag, men det tog några minuter att lugna ner mig efteråt så jag kunde gå ner och äta middag och se honom i ansiktet. gud.

Haha borde varit en rätt jobbig middag[shake]

CitronSoppa:

Jag gick faktiskt upp till vinden igen och hittade en till dagbok från -87 med en autograf av Harrison Ford. Jag undrar om den är riktig, men om jag frågar kommer hon veta att jag läst hennes dagböcker, och det kan nog gå illa. hmm.

Stod inget om hans snopp då?[wink]
Kan ju försöka få in henne på ämnet. Som om ni ser film ihop, då kan du fråga vilken skådis autograf hon helst vill ha. Det borde ju få henne att berätta om det, om den nu är riktigt[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle bli illamående av att läsa om mina föräldrars sexliv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur beskriver man en persons snopp?

Vågar du skriva det här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Skulle bli illamående av att läsa om mina föräldrars sexliv.

Host.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berkman:

Host.

Vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera