Forumet - Förälskad i en 27-åring, vad göra? (Råd behövs!)

Förälskad i en 27-åring, vad göra? (Råd behövs!)

1214 0 29
Jag är kär i en 27-årig kvinna. Jag menar det på rikitigt. Jag vet precis när jag är kär. Hon är så vacker och varje gång jag ser henne börjar mitt hjärta dunka snabbare och hårdare. Hon bor i samma höghus som jag och ibland brukar jag gå ut till bänken närmast ingången till höghuset bara för att få se henne komma in eller ut ur huset. Lönar det sig för mej att glömma henne och försöka förtränga det jag känner för henne, eller vad skall jag göra? Det här är svårt, för jag älskar något i henne som är så underbart... jag vill få henne att veta vilka känslor jag har för henne..

Spana också in:

Alltså, det är ju en grej att tända på någon (hjärtdunkandet är kanske för att svällkropparna vaknar till vem vet?) och vara kär.

Men är du kär så försök snacka med henne men du kan ju inte räkna med att det kommer hända något- hon är ju trots allt tio bast äldre än dig.

Men det klart bästa är ju att försöka ignorera det och hitta en tjej i din/vår ålder istället.
medan_man_kan:

Han har ju liksom bara sett henne på avstånd eller ? då kan man inte va kär.

eh, det är ju upp till honom hur han känner och definierar "kär"? om han nu säger det/tror det så ska man väl respektera det, (när vi ändå är inne på respekt så var bröstskämtet ett par snäpp upp på skoj),
för övrigt så frågar han om vad vi tycker han ska göra. Han frågar INTE efter att vi ska bedöma om han ä kär eller inte?