Aviseringar
Rensa alla

Förälskad i en 27-åring, vad göra? (Råd behövs!)


Ämnesstartare

Jag är kär i en 27-årig kvinna. Jag menar det på rikitigt. Jag vet precis när jag är kär. Hon är så vacker och varje gång jag ser henne börjar mitt hjärta dunka snabbare och hårdare. Hon bor i samma höghus som jag och ibland brukar jag gå ut till bänken närmast ingången till höghuset bara för att få se henne komma in eller ut ur huset. Lönar det sig för mej att glömma henne och försöka förtränga det jag känner för henne, eller vad skall jag göra? Det här är svårt, för jag älskar något i henne som är så underbart... jag vill få henne att veta vilka känslor jag har för henne..


   
Citera

Eh, så du är förälskad i hennes utseende?


   
SvaraCitera

Repe_sorsa:

vad skall jag göra?

Vafan testa! [cheers]
Kul äventyr om inte annat, och hon kanske tycker samma sak. Det är dumt att bara inte göra någonting när man känner starka känslor.


   
SvaraCitera

Eh. Seriöst värre.[tired]


   
SvaraCitera

Violine:

Eh, så du är förälskad i hennes utseende?

precis, det är så killar fungerar[no-no]


   
SvaraCitera

Epic fail.


   
SvaraCitera

Blir nog bäst ifall du glömmer henne serru. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns inte riktigt rätt, men vafan du kan ju börja snacka i alla fall antar jag... Om du vågar göra det med en vilt främmande, vuxen person... :-S


   
SvaraCitera

Hehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du. Är. Kåt.


   
SvaraCitera

haha x'D
Men ärligt då, du borde nog försöka glömma henne. Jag tror inte riktigt det är nån bra idé att bli tillsammans med nån som är typ 10 år äldre. Speciellt om man är kille. [no-no][rolleyes]


   
SvaraCitera
smisk

Synd.


   
SvaraCitera

Irresiistible:

Speciellt om man är kille.

Förklara dig.


   
SvaraCitera

medan_man_kan:

Förklara dig.

Killar brukar oftast bli tillsammans med yngre tjejer. (observera att jag sa oftast)


   
SvaraCitera

Alltså, det är ju en grej att tända på någon (hjärtdunkandet är kanske för att svällkropparna vaknar till vem vet?) och vara kär.

Men är du kär så försök snacka med henne men du kan ju inte räkna med att det kommer hända något- hon är ju trots allt tio bast äldre än dig.

Men det klart bästa är ju att försöka ignorera det och hitta en tjej i din/vår ålder istället.


   
SvaraCitera