Aviseringar
Rensa alla

Förälskad i tjej på semester


Ämnesstartare

Scream:

Jag antar att ni inte haft sex med varandra utan att det just slutade som du beskrev i ditt inledande inlägg. Men oavsett... mitt tips till ditt långa inledande inlägg är - tag kontakt med henne! 

Du har ju liksom inget att förlora och oavsett om hon har pojkvän eller inte så ligger ju ansvaret helt och hållet på hennes ansvar. Tar du kontakt med henne och hon är intresserad så lär väl troligen kontakten återupptas. Är däremot hennes relation till sin pojkvän starkare så lär hon väl förklara detta för dig och då får du nog dessvärre acceptera detta faktum.

Jag känner att detta kan bli ett problem då jag märker på henne att hon är lättare att umgås med och charma IRL, över internet känns inte lika bra. Hon verkar inte vara ett fan av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill bara skriva till henne att det gör ont i hjärtat att jag kanske aldrig mer kommer att träffa henne, och att jag saknar henne så det gör ont. Ska jag eller inte? Jag vet ju inte om hon känner likadant, men vill bara får ur mig det..

Detta är faktiskt en av dom jobbigare saker jag gått igenom, helt sjukt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då jag sett att det verkar rulla på bra igen med hennes pojkvän kanske det är dags att gå vidare, skriver jag med gråten i halsen.

Fuck this, detta suger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur fan går man vidare, plågas av tanken på vad vi kunnat haft tillsammans. På vad jag vet hon också tänkt på, men inte vågar göra något åt - tack vare hennes pojkvän sedan innan.

Släppt tjejer och gått vidare många gånger, men detta har jag aldrig känt förut. Det känns för speciellt för att gå vidare, men som sagt märker jag att hon inte vågar ta det steget då det förmodligen är utanför hennes bekvämlighets-zon, där hennes pojkvän ligger i. Nu när hon är hemma och vi inte ses kommer det såklart bli mycket, mycket svårare att göra något åt saken.


   
SvaraCitera

Jag har genomgått ungefär det samma i våras/somras, den tjejen var singel dock och allt kändes underbart, vi kramades, pussades (dock inte lika mycket som ni) etc. Det kändes att det var något på gång. Sen var min semester slut, åkte bort från hembyn och till en början hade vi mycket kontakt, hon skulle komma och hälsa på osv. Sen blev det tyst och lite senare hade hon kille eller åtminstone kk. Inte pratat med henne sen dess.

Till en början var allt skit, fattade inte hur jag skulle överleva osv. Grät bort hela min 20-årsdag. Sen en i juli vaknade jag och kände att detta kommer det aldrig bli något av så jag kan lika gärna glömma det. Den kvällen hade jag en liten enmansfest för att fira och efter det har jag mått som en kung både fysiskt och psykiskt. Det kan kännas hopplöst, men en dag kommer du att ha lagt detta bakom dig. Jag lovar. Du är ju bara 18 år gammal och kommer träffa fler i ditt liv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bönan96:
Jag har genomgått ungefär det samma i våras/somras, den tjejen var singel dock och allt kändes underbart, vi kramades, pussades (dock inte lika mycket som ni) etc. Det kändes att det var något på gång. Sen var min semester slut, åkte bort från hembyn och till en början hade vi mycket kontakt, hon skulle komma och hälsa på osv. Sen blev det tyst och lite senare hade hon kille eller åtminstone kk. Inte pratat med henne sen dess.

Till en början var allt skit, fattade inte hur jag skulle överleva osv. Grät bort hela min 20-årsdag. Sen en i juli vaknade jag och kände att detta kommer det aldrig bli något av så jag kan lika gärna glömma det. Den kvällen hade jag en liten enmansfest för att fira och efter det har jag mått som en kung både fysiskt och psykiskt. Det kan kännas hopplöst, men en dag kommer du att ha lagt detta bakom dig. Jag lovar. Du är ju bara 18 år gammal och kommer träffa fler i ditt liv!

Tyvärr har du nog rätt, dock som sagt känns hon så jävla speciell så de finns inte. Det känns så jävla svårt att bara släppa det, jag vill liksom inte, även om jag måste. Så jävla sorgligt att bara tänka på. När vi även klickade och hade en connection gör att allt känns så mycket mer skit


   
SvaraCitera

xtroverto: Jag känner att detta kan bli ett problem då jag märker på henne att hon är lättare att umgås med och charma IRL, över internet känns inte lika bra. Hon verkar inte vara ett fan av det.

Varför inte slå henne en signal såvida du har hennes telefonnummer. Om inte annat kan du väl ringa henna och önska henne grattis på födelsedagen i efterhand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stolt blond svenska:

Varför inte slå henne en signal såvida du har hennes telefonnummer. Om inte annat kan du väl ringa henna och önska henne grattis på födelsedagen i efterhand.

Har inte hennes nummer, följer henne på instagram och har hennes snapchat, och har redan grattat henne då jag kommer ihåg att hon nämnde det på semestern. Dock kom det upp en bild på instagram med henne och hennes pojkvän igår som sved rejält.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om vi säger att jag skulle skriva till henne, vad skulle jag inleda med och vad skulle vi prata om? Har inte pratat med henne på snart en vecka, även fast det enda jag gjort är typ att tänkt på henne.

Finns ju inte direkt mycket att prata om förutom semestern och vad vi gjorde typ, kan ju inte säga det jag vill säga, alltså att jag inte vill något annat just nu än att träffa henne igen och tanken på att inte träffa henne igen gör ont, och att jag typ är kär i henne. - då tror hon väl att jag är psykiskt störd. Hjälp mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xtroverto:
Om vi säger att jag skulle skriva till henne, vad skulle jag inleda med och vad skulle vi prata om? Har inte pratat med henne på snart en vecka, även fast det enda jag gjort är typ att tänkt på henne.

Finns ju inte direkt mycket att prata om förutom semestern och vad vi gjorde typ, kan ju inte säga det jag vill säga, alltså att jag inte vill något annat just nu än att träffa henne igen och tanken på att inte träffa henne igen gör ont, och att jag typ är kär i henne. - då tror hon väl att jag är psykiskt störd. Hjälp mig.

Hur skall jag gå till väga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inget emot några svar i tråden.


   
SvaraCitera

nä hon kmr hem kanske ni kan träffas


   
SvaraCitera

Grabben kärlek gör en svag. Hon kommer bara se till att krossa ditt hjärta när hon ser hur mycket du har fallit för henne. Lita aldrig på kvinnor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WOMENAREEVIL:
Grabben kärlek gör en svag. Hon kommer bara se till att krossa ditt hjärta när hon ser hur mycket du har fallit för henne. Lita aldrig på kvinnor.

Hon vet inte ens i närheten hur mycket jag fallit för henne. Dock tvivlar jag inte ens sekund på det, på ett sätt har hon väl redan krossat det.


   
SvaraCitera

Men nääe, du måste släppa henne.


   
SvaraCitera