Aviseringar
Rensa alla

Förändrades ni när ni började gymnasiet?


Ämnesstartare

Nu har jag gått i gymnasiet i ett halvår och har förändrats jätemycket på den här korta tiden. Förut gillade jag att träna och vara hälsosam men nu har jag istället börjat röka, festa och tränar bara ibland. Har också börjat skolka och blivit ganska lat. Någon annan som har blivit likadan? Eller är jag bara jättekonstig? 


   
Citera
Ämnesstartare

walper:
Nu har jag gått i gymnasiet i ett halvår och har förändrats jätemycket på den här korta tiden. Förut gillade jag att träna och vara hälsosam men nu har jag istället börjat röka, festa och tränar bara ibland. Har också börjat skolka och blivit ganska lat. Någon annan som har blivit likadan? Eller är jag bara jättekonstig? 

Låter som du borde ta tag i ditt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta röka man kan dö 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns som jag utvecklades under dem 3 åren, men inte förändrades. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa, jag blev richard wolff ett tag. men det gick över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har några äldre vänner och jag upplever att de förändrats åt samma håll som dig mer eller mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man mognar. Själv bytte jag i princip alla mina politiska åsikter.


   
SvaraCitera

N.W:
Man mognar. Själv bytte jag i princip alla mina politiska åsikter.

*sätter saft i halsen*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas jag förändras till det bättre när jag börjar gymnasiet, förlåt men du verkar ju gå åt det sämre Icke!Tumme ned


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nä inte så mycket till personligheten, blev väll radikalare och lite mer mogen bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, var depp och ointresserad av allt.


   
SvaraCitera

Lonesome Sparrow:
aa, jag blev richard wolff ett tag. men det gick över.

Hjärta


   
SvaraCitera

walper: Förut gillade jag att träna och vara hälsosam men nu har jag istället börjat röka, festa och tränar bara ibland. Har också börjat skolka och blivit ganska lat. 

Med förändrats trodde jag att du hade blivit bättre, men nej Icke! ta tag i ditt liv lilla du. 


   
SvaraCitera

Blev inte radikalt förändrad, men fäste väl min personlighet när jag började tvåan. Hittade de vänner som jag umgås med än idag osv.


   
SvaraCitera

Och ja, idrottandet/motionerandet minskade lavinartatMycket glad


   
SvaraCitera