Aviseringar
Rensa alla

Förbannad för ingenting...


Ämnesstartare

Seriöst, varför blir jag så jävla förbannad för ingenting?
Det började med att jag blev stressad av att jag handlade julklappar med min far och hans nya fru.. mycket folk som går i vägen gör mig stressad, samtidigt som min pappa ska springa fram så man knappt hinner med.. självklart ska han prata så tyst så man inte hör vad han säger -Vilket gör mig ännu argare!
Visst är det små, små saker som bygger min ilska?

P.g.a det så har jag varit arg hela dagen, för varje liten sak som går fel så blir jag förbannad! Gör någon något jag inte tycker om, skriver någon fel, tycker någon något dumt, säger någon något fel så blir jag förbannad.

Jag har ingen som helst aning om hur fan man får bort sin äckliga jävla ilska heller.

Btw.. jag visar aldrig heller min ilska utåt utan håller den inom mig tills jag blir så arg att jag antingen blir ledsen eller får nå damp-attack och jaa.. dampar sönder. (Slår dock aldrig sönder något).

Hjälp mig.

P.S. Är du oseriös som kommenterar, så kan jag lova dig att jag kommer dampa sönder.


   
Citera

Kan väl vara stressen.


   
SvaraCitera

tung bror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
Kan väl vara stressen.

Njaa, det började med stressen.. men är ju fortfarande arg så.Vet bara inte hur jag blir av med den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:
tung bror

?


   
SvaraCitera

Abrielle96: Njaa, det började med stressen.. men är ju fortfarande arg så.Vet bara inte hur jag blir av med den!

Hmm, se en feel-good-film.


   
SvaraCitera

mmmm de va du som lackade ur på pink cupcakes va? Hon hälsar att hon e mkt ledsen över det! 


   
SvaraCitera

Tror det e hormonerna som spökar i dig :'(


   
SvaraCitera

Taga dig enar julmust och slå dig ner fixa en god film att glo på. Funkar för mig. Tumme upp
    Men försök att inte tänka på det som varit/gjort dig arg...Hitta på något skojigt och avslappnande.


   
SvaraCitera

förkyldning.


   
SvaraCitera

Lågt blodsocker eller vätskebrist. Det brukar göra mig förbannad. Är förbannad genom hela sommaren.


   
SvaraCitera

Känner igen mig hahah! Fast det är för att jag då blivit stressad och frustrerad över småsaker som stör mig. Men det jag försöker göra är att ta det lugnt och försöka glömma bort det och tänka på annat. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
mmmm de va du som lackade ur på pink cupcakes va? Hon hälsar att hon e mkt ledsen över det! 

Lugnt, överreagerade 🙂


   
SvaraCitera

du är tonåring 


   
SvaraCitera

allt är skit osv


   
SvaraCitera