Aviseringar
Rensa alla

Förbannelse


weezy
Ämnesstartare

Hej!
Nu kommer det en ganska så konstig fråga och ni kommer säkert tro att jag är en knäpp och aningen elak människa. Men så är inte fallet om ni visste min anledning till att fråga detta så skulle ni förstå mig men jag vill inte gå så djup in på detaljer.
Min fråga är vet ni om man kan kontakta någon "häxa" eller en person som kan förbanna en person, med förbanna menar jag inget allvarligt men bara så att personen lär sig en läxa.


   
Citera

magi finns inte [sad]


   
SvaraCitera

Jag kan om du betalar en rimlig summa. Skicka PM[smile]


   
SvaraCitera
Paseo

Jo det kan man, med svart magi. Min mamma har gjort det. Jag gjorde det på en obehaglig lärare en gång [smile] Man bara föreställer sig att någon är med om något negativt, riktigt, riktigt starkt och verkligen tror på det själv. Klappat och klart.


   
SvaraCitera
weezy
Ämnesstartare

Menar ni då att man kan göra det på egen hand? Skulle ju vara toppen annars är jag villig att betala någon som gör det åt mig vill verkligen detta så otroligt mycket


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

Prova att skrika sectumsempra och peka med en kvist eller något.


   
SvaraCitera
weezy
Ämnesstartare

Pickaboo:

Prova att skrika sectumsempra och peka med en kvist eller något.

Haha ja någon har ju humor 🙂


   
SvaraCitera

eller så skriker du "crucio" och pekar på offret med din magiska stav. Detta ger fysisk smärta på offret. Smärtan varierar efter anfallarens vilja.

Källa: Harry potter, skriven av JK Rowling


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Prova att skrika sectumsempra och peka med en kvist eller något.

weezy:

Haha ja någon har ju humor 🙂

nä han hade bara fel förbannelse


   
SvaraCitera

kan göra det gratis! ta med dig ett kycklingben, tre grodlår, 12 värmeljus, en bild på personen, ett stop getblod,ett pentagram, och din mammas kreditkortsnummer, så kan jag visa hur ritualen går till[y]


   
SvaraCitera
Paseo

[zzz]
gillar inte när man dumförklarar människor


   
SvaraCitera

Låter som någon är sur på sitt ex [ops]


   
SvaraCitera

Paseo:

gillar inte när man dumförklarar människor

hmmm fast..


   
SvaraCitera
weezy
Ämnesstartare

Ni får jätte gärna ta och dela era "roliga" ideer i en annan forum 🙂


   
SvaraCitera