Aviseringar
Rensa alla

Förbjöd min pojkvän att snacka med en tjejkompis


Ämnesstartare

Tack Surina 🙂 Förstår att många tycker det är dumt, nu när så många sagt det så kanske det var det, men det är svårt när man tycker om någon att inte blir orolig för denne, för kontrollbehov har jag inte, har aldrig sagt att han inte får gå ut på krogen eller umgås med specifika tjejer eller något sådant som ens var en tendens till ett sådant beteende, det var ju bara denna tjej[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LisaR:

ju bara denna tjej[sad]

Precis så det är nog inte helt ditt fel tycker jag iaf [smile] För i ett förhållande är det oftast så att båda har gjort nått för att det ska blir nått fel.
Och dessutom så kan han ha gjort slut med dig bara för att han kanske enligt mig tyckte om henne också [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

hur som helst: skulle aldrig acceptera att min gf förbjöd mig att snacka med någon.

Precis. Mitt ex försökte med det, och det är nog en av anledningarna att det tog slut.

Han hade kunnat acceptera och bara snacka med henne när inte du ser eller så, men det slutar aldrig bra om man gör det bakom ryggen heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LisaR:

Var det fel av mig från början att göra såhär?

Om du tar ett vilddjur, som t.ex...ett lejon, och sätter det i en bur, tror du lejonet kommer traska runt i sin bur och tycka att livet i en bur är lika bra som livet på savannen? Du kan inte förbjuda din pojkvän från att prata med andra människor, du kan säga att du inte tycker om det, men du kan inte förbjuda honom, tänk om han hade gjort så mot dig, hur hade du reagerat då?


   
SvaraCitera

LisaR:

[sad]

Jag var i en liknande situation och ja, det tog slut som tur var [party]
Jag tänker så här: Hade det inte tagit slut så hade jag fått fortsätta att höra hans tjat och beröm om henne hela tiden osv, fått höra hur han jämförde oss och höra alla jävla "roliga" och "intressanta" historier om hennes liv och hur sjukt irriterande hade inte det varit? [rolleyes]


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Seriöst, litar man inte på sin partner är det ingen idé att ha något seriöst... Sen är det kanske att trotsa ödet om man snackar som din kille gjorde. Jag är på din sida, även om jag inte skulle förbjudit honom att tala med honom, snarare gjort likadant med någon annan tjej (kille i ditt fall). Så får han smaka på sin egna medicin, och då fattar han kanske hur du känner det.

Hänt är hänt, gå vidare...


   
SvaraCitera

Jealous bitch! [mad]


   
SvaraCitera

Äh, man kan ju inte förbjuda nån att snacka med andra, kanske borde hanterat det på ett vettigare sätt. Fast de kanske hade nåt, han kanske gjorde slut för att vara tillsammans med henne [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jealous bitch!

Fyfan! Ni vet säkert inget! Bara för att man blir svartsjuk betyder inte det att man inte litar på varandra!

Nintendo:

det tog slut som tur var

tur var...kan folk inte prata ut nu förtiden

fraulinefrontline:

Om du tar ett vilddjur, som t.ex.

Du tänker nog fel..hon var ju svartsjuk eller hur hon stängd ju inte in honom som ett lejon i bur..det var ju att hon kände sig hotad som en lejon hanne som är på väg att kanske förlora sin pakt .


   
SvaraCitera

Surina:

Fyfan! Ni vet säkert inget! Bara för att man blir svartsjuk betyder inte det att man inte litar på varandra!

Hon litar ju inte på han! [shake]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Skulle aldrig acceptera att min flickvän förbjöd mig att snacka med någon.


   
SvaraCitera

Surina:

Fyfan! Ni vet säkert inget! Bara för att man blir svartsjuk betyder inte det att man inte litar på varandra!

Nej, men för många går det hand i hand.
Trådskaparen är ett perfekt exempel på detta.


   
SvaraCitera

LisaR:

Jag och min kille hade gjort slut i våras

LisaR:

Och nu har han gjort slut med mig

Ööööh... [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår hans reaktion, jag förstår din reaktion..
Du borde inte ha förbjudit honom, märker du att han "snackar" flörtigt med en annan tjej, låt honom vara. Jag förstår varför du gjorde det, men snälla du, låt honom bara fortsätta med vad det nu är han vill. Okej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

Precis. Mitt ex försökte med det, och det är nog en av anledningarna att det tog slut.

Men när jag fick reda på att han verkligen ville vara kompis med henne för att vi skulle kunna vara ihop så sa jag till honom "du gör som du vill, bara du vet vad du gör och är medveten om att jag gör slut om jag märker att ni blir mer än bara kompisar" för han sa att det var tidigare av den anledningen han ville göra slut. Om det nu var så, skulle du själv tyckt det var okej om din flickvän insåg sitt misstag och tog tillbaka det hon sagt?


   
SvaraCitera