Aviseringar
Rensa alla

Förbjud vindspel i tätbefolkade områden


Ämnesstartare

har också haft borrmaskinproblem, dem byggde ett betong garage. höll på att dö av det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chocka, chocka, chocka....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx: har också haft borrmaskinproblem, dem byggde ett betong garage. höll på att dö av det

Inte riktigt samma sak om man bor i villa, jag bor i lägenhet så de borrar i min vägg fast från sin sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Inte riktigt samma sak om man bor i villa, jag bor i lägenhet så de borrar i min vägg fast från sin sida.

de renoverar väl ngt? inget att bli arg för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx: de renoverar väl ngt? inget att bli arg för

I en hyreslägenhet, i 3 år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

I en hyreslägenhet, i 3 år?

ja Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx: ja Förvirrad

Har du någonsin bott i hyreslägenhet? Det är nästan så att du måste ringa hyresvärden och fråga om du får fisa när du är fisnödig, finns inget du får göra som tar nästan 500h. Inget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Har du någonsin bott i hyreslägenhet? Det är nästan så att du måste ringa hyresvärden och fråga om du får fisa när du är fisnödig, finns inget du får göra som tar nästan 500h. Inget.

varför har du inte anmält dem då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan få speciellt tillstånd för att renovera i hyresrätter, sen hur lång tid det tar är olika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx: varför har du inte anmält dem då?

För att jag inte gör sådant.

xxxx: man kan få speciellt tillstånd för att renovera i hyresrätter, sen hur lång tid det tar är olika

Inte här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

För att jag inte gör sådant.

Inte här.

dumt
tror ändå det lät värre när dem byggde garage där jag bodde, och det var förbjudet att ha öronskydd. vanliga borrsaker låter inte så farligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx: dumt
tror ändå det lät värre när dem byggde garage där jag bodde, och det var förbjudet att ha öronskydd. vanliga borrsaker låter inte så farligt

Betongvägg = slagborr. Går ej att använda sådana små mesiga här, så var förmodligen samma. Låter som att ryssen kommer, man flyger upp ur sängen om man sover.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx: och det var förbjudet att ha öronskydd.

Lol, vart bodde du? I sydkorea?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Betongvägg = slagborr. Går ej att använda sådana små mesiga här, så var förmodligen samma. Låter som att ryssen kommer, man flyger upp ur sängen om man sover.

okej men ha öron skydd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Lol, vart bodde du? I sydkorea?

nej det var bara att jag lånade örg skydd från källaren men sen när jag gick ifrån i en stund så tog ngn och gömde dem för att jag inte skulle ha dem för att jävlas. sen blev jag arg och tyckte inet jag skulle behöva köpa det


   
SvaraCitera