Aviseringar
Rensa alla

Förbjuden fantasi..


Ämnesstartare

Paseo:

Men du menar väl inte din riktiga mamma/lillasyster?

Nej nej för sjutton! Rollspel, med några som vill låtsas vara det. Som sagt, rollspel med frivilliga, icke besläktade irl. 🙂


   
SvaraCitera

TS: Du är ju religiös, vad säger din gud om dessa syndiga fantasier? [badgrin]


   
SvaraCitera
Paseo

Glad_kille:

Nej nej för sjutton! Rollspel, med några som vill låtsas vara det. Som sagt, rollspel med frivilliga, icke besläktade irl. 🙂

Jaja, men det är väl okej tycker jag iaf.
Normalt är att må illa bara av tanken på att ha sex med någon i sin familj och det verkar ju du göra så [crazy]
Bara det att du gillar att någon låtsas vara mamma som ska lära dig, eller lillasyster som du ska leka med? Ja, då finns det inget mer här för mig att diskutera. Heehehehe.


   
SvaraCitera

Zapzap:

Du har ju fan nå fel.

Är väldigt många som har "nå fel" i så fall. Det är vanligt att tända på tabu-grejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Jaja, men det är väl okej tycker jag iaf.Normalt är att må illa bara av tanken på att ha sex med någon i sin familj och det verkar ju du göra så Bara det att du gillar att någon låtsas vara mamma som ska lära dig, eller lillasyster som du ska leka med? Ja, då finns det inget mer här för mig att diskutera. Heehehehe.

Hehe. Ja, fantasier kan inte delas av alla. 🙂 och det är en av många som jag har, även om just den här är väldigt kontroversiell. Sen menar jag inte att jag skulle vilja ha den här leken 24/7, utan inom sängens ramar.


   
SvaraCitera

Svara på min fråga TS:

RyalNotch:

Du är ju religiös, vad säger din gud om dessa syndiga fantasier? [badgrin]


   
SvaraCitera
höna

brukar också fantisera om sånt[party][party][party][party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

brukar också fantisera om sånt

Härligt att finna någon som tänker lika. 🙂 vad brukar du fantisera om? Något du skulle vilja uppleva irl?


   
SvaraCitera
höna

Glad_kille:

Härligt att finna någon som tänker lika. 🙂 vad brukar du fantisera om? Något du skulle vilja uppleva irl?

skoja ba[badgrin]

aldri i livet


   
SvaraCitera

höna:

brukar också fantisera om sånt

Who´s your daddy?

Image


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
höna

RyalNotch:

Who´s your daddy?

nä lägg av nu va[blush]


   
SvaraCitera

Nate10:

Är väldigt många som har "nå fel" i så fall.

Näst intill alla människor på denna jord ja.


   
SvaraCitera

Zapzap:

Näst intill alla människor på denna jord ja.

damn right!


   
SvaraCitera

Glad_kille:

Har du haft såna här fantasier eller tankar?

Ne fast jag är ju relativt frisk i huvudet


   
SvaraCitera