Aviseringar
Rensa alla

förbjuden kärlek?


Ämnesstartare

jag har träffat en kille i över ett år nu..

Känslorna kmr allt mer o mer, o jag har väldigt starka känslor för honom, och han för mig. Men det finns problem..

Han e kriminell och känd i hela våran stad.. mina föräldrar vill inte se att jag umgås med honom och jag skämms. Senast igår kom han hem på natten med polisen med sig.. Man behöver inte vara smart för att förstå vilken typ av människa han är, man ser det på honom direkt.. han har barn sen innan med en annan, o han har ingen framtid..

Undar bara vad jag ska göra.. jag kan få så mkt bättre,en kille med framtid, som man inte behöver skämmas o vara orolig för hela tiden.. men mitt hjärta vill ha honom..

vad hade ni gjort, lyssnar på hjärtat eller huvudet, när man verkligen e kär?


   
Citera

   
SvaraCitera

koolsavas:

vad hade ni gjort

Kolla hur det gått för alla hundra tusen tjejer som gått efter hjärtat (äggstockarna).
Visst är det fint att följa hjärtat (äggstockarna) men all den skit du kommer utsättas för överväger inte det bra som kärleken ger.
Så är det.


   
SvaraCitera

han tycker nog om dej jättemycket också[smile]


   
SvaraCitera

Detta kan nog vara ett bra tillfälle att faktiskt följa sitt sunda förnuft.


   
SvaraCitera

Lämna honom, akta så han inte hämnas då bara. [no-no]


   
SvaraCitera

koolsavas:

vad hade ni gjort, lyssnar på hjärtat eller huvudet, när man verkligen e kär?

hjärnan ska ju vara smartare än hjärtat har jag hört[tard]


   
SvaraCitera

koolsavas:

jag har träffat en kille i över ett år nu..

Kasta pärlor åt svin?


   
SvaraCitera

Va lite smart och tänk efter.


   
SvaraCitera

men tänk för fan


   
SvaraCitera

Hahahahaaha


   
SvaraCitera

varit ihop med många sånna killar o det slutar alltid i att man mår 1000 gånger sämre än man gjorde innan

ledsen
sårad
hjärtekrossad
arg
förbannad
hämndlysten
galen


   
SvaraCitera

förbjuden kärlek? testa femåringar istället om du vill vara rebellisk. jävla halvmesyrer.


   
SvaraCitera

Alltså. Lägg ner hela grejen. Det är mitt spontana råd till dig.


   
SvaraCitera

Irrelevante:

Lägg ner hela grejen. Det är mitt spontana råd till dig.

Håller med. Använd ditt sunda förnuft. Du är medveten om att du kan få en bättre kille dessutom. Gör det enkelt för dig själv. Låt dig älska och älskas utav någon annan.


   
SvaraCitera