Aviseringar
Rensa alla

Förbjuden Kärlek 🙁


SeriösochSnäll:

jag är kristen och persoenn e muslim

Vilket land kommer du själv ifrån?
Jag vet precis hur du känner dig, det är jämt det förbjudna man vill åt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Då lär du inte få bo kvar där.

har en lillsyrra ..kommer nog sakna henne [cry] men jag kan inte leva så här faN ...är rädd ...och kan inte göra mina egna val...Asså mamma har förklarat att hon itne vill att jag ska ha det som henne.Pappa var ju en icke troende och lämnade henne oc hså men jag försökte förklara på alla möjliga sätt och vis för att få henne att förstå att jag hittat den rätta personen ...men hon skiter i vad jag tycker.. hon försöker tvinga mgi att tycka som henne ..nåt som jag aldrig kommer göra...[cry][cry]


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

hon försöker tvinga mgi att tycka som henne ..nåt som jag aldrig kommer göra...[cry][cry]

Jo alltså, jag förstår hur du har det. Du kommer inte kunna förändra hennes tankesätt genom revolution, det måste ske under en lång period och du måste stå ut. Hon vill uppenbarligen ditt bästa, då hon inte vill att du ska gå igenom samma som hon. Hon kan ju inte veta hur han är om hon inte träffat honom, dessutom är han muslim så han är väl ändå troende? Samt att du är relativt ung, så jag tror inte hon tar ert förhållande seriöst. Du får hota med att du kommer berätta för kuratorn att hon hotat dig för livet om hon inte lyssnar på dig och kommer fram till en lösning tillsammans med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Du får hota med att du kommer berätta för kuratorn att hon hotat dig för livet om hon inte lyssnar på dig och kommer fram till en lösning tillsammans med dig.

Har tänkt på det faktiskt... men tror inte det är nån bra ideé ...skulle bli misshandlad och hon skulle nog förbjuda mig att öppna msn ...ta mobilen ifrån mig....och ...tönkte säga utegångsförbud men det har jag ju redan ... så..... tror jag måste kontakta kuratorn ... hon litar inte på mig längre eftersom jag ljugit så mycket ....kommer aldrig mer kunna träffa varken mina kompisar på lördagar eller personen ifråga ....Ja , jag kanske är ung men jag vet vad som är rätt och inte rätt för mig .. .


   
SvaraCitera

Jag har ett läskigt likt liv.


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

kuratorn

Låter som något. Börja med att berätta för kuratorn.


   
SvaraCitera

[confused]
har svårt att ta dig seriöst med alla smileys [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry][cry]

enhimmelskdrog:

har svårt att ta dig seriöst med alla smileys

[bigcheers] man måste skratta åt livet
[cry][cry] men allt jag säger är bara sanning :'( the cruel truth [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Jag har ett läskigt likt liv.

lider med dig brosan eller syrran [sad][cry]


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

lider med dig brosan eller syrran [sad][cry]

Säg mig, vad har du för nationalistisk tillhörighet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Säg mig, vad har du för nationalistisk tillhörighet?

Chilenare


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

Chilenare

Ovanligt att en chilenare reagerar så starkt gentemot muslimer ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Säg mig, vad har du för nationalistisk tillhörighet?

chilenare kan man säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Ovanligt att en chilenare reagerar så starkt gentemot muslimer ..

Men min morsa är extremt religiös och tvingar mig att gå i kyrkan och så


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

Men min morsa är extremt religiös och tvingar mig att gå i kyrkan och så

Aha .. Men de är inte ett något vidare hatiskt folk, trots deras religiösa levnadssätt.
Vad menar du med "kan man säga"?


   
SvaraCitera