Aviseringar
Rensa alla

Förbjuden kärlek


Ämnesstartare

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]


   
SvaraCitera

Vänta tills hon är byxmyndig iallafall! Annars kan det gå fel. [no-no]


   
SvaraCitera

förstår inte vad du ser i ett litet barn... eftersom du jobbar som ungdomsledare bör du ge fan iaf[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pellemede:

Jag jobbar som ungdomsledare

Hantera detta proffsigt, om jag hade en dotter på 14 och jag fick reda på att en 18åring raggar på henne hade jag åkt hem till honom med ett 2 meters svärd.


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska prata med henne om saken, så att du inte tar fel på hennes känslor och allt blir tokigt. En vän till mig träffade sin pojkvän på liknande sätt. Han var vikarie på gymnasiet och åtta år äldre. De har varit tillsammans i tio år nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

vikarie

Varför?[confused] Hon var ju bara vikarie, höjer ju inga betyg[surprised]


   
SvaraCitera

Netherlick:

Varför?[confused] Hon var ju bara vikarie, höjer ju inga betyg[surprised]

Om du läser igen. Han var vikarie, hon student.
Så en ungdomsledare höjer betyg? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Om du läser igen. Han var vikarie, hon student.
Så en ungdomsledare höjer betyg? [no-no]

[confused] ok my bad. Men ändå hur linkar du ihop ungdomsledaren med betyg? läs igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pellemede:

Jag är 18 år och är förälskad i en tjej som är 14 år. Är det något fel med detta?

Nej. Ingen big deal, dessutom är det aldrig fel att vara förälskad i någon. Det är ens handlingar som kan vara fel, och...

Pellemede: