Aviseringar
Rensa alla

Förbjuden kärlek


Ämnesstartare

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]

OF 5:

nej[tired]


   
SvaraCitera

Vänta tills hon är byxmyndig iallafall! Annars kan det gå fel. [no-no]


   
SvaraCitera

förstår inte vad du ser i ett litet barn... eftersom du jobbar som ungdomsledare bör du ge fan iaf[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pellemede:

Jag jobbar som ungdomsledare

Hantera detta proffsigt, om jag hade en dotter på 14 och jag fick reda på att en 18åring raggar på henne hade jag åkt hem till honom med ett 2 meters svärd.


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska prata med henne om saken, så att du inte tar fel på hennes känslor och allt blir tokigt. En vän till mig träffade sin pojkvän på liknande sätt. Han var vikarie på gymnasiet och åtta år äldre. De har varit tillsammans i tio år nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

vikarie

Varför?[confused] Hon var ju bara vikarie, höjer ju inga betyg[surprised]


   
SvaraCitera

Netherlick:

Varför?[confused] Hon var ju bara vikarie, höjer ju inga betyg[surprised]

Om du läser igen. Han var vikarie, hon student.
Så en ungdomsledare höjer betyg? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Om du läser igen. Han var vikarie, hon student.
Så en ungdomsledare höjer betyg? [no-no]

[confused] ok my bad. Men ändå hur linkar du ihop ungdomsledaren med betyg? läs igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pellemede:

Jag är 18 år och är förälskad i en tjej som är 14 år. Är det något fel med detta?

Nej. Ingen big deal, dessutom är det aldrig fel att vara förälskad i någon. Det är ens handlingar som kan vara fel, och...

Pellemede:

Jag jobbar som ungdomsledare och det är på så vis vi träffas under helger ca en gång i månaden.

detta är betydligt mer oroväckande. Ska det bli något måste någon av er bort från den gruppen - så länge du är hennes ungdomsledare kommer ni ha ett väldigt ojämnt maktläge.

Om det är ett frivilligarbete, eller du har någon annan försörjningsmöjlighet, så skulle jag rekommendera att du säger upp dig, väntar några veckor, och kontaktar henne utanför, bara som människa och inte som ledare. Antingen är det något, och då får vi hålla tummarna för dig, eller så är det inte något, och då hade det varit jobbigt nog att jobba kvar där i vilket fall med en massa olycklig kärlek och så.
Kan säga att jag varit scoutledare över en tjej jag blev kär i, och faktiskt löste det mer eller mindre så. Fick reda på att det var åtminstone lite besvarat och bytte då grupp så jag inte var hennes ledare, sedan började vi träffas och det ledde till 15 bra månader tillsammans.


   
SvaraCitera

Netherlick:

[confused] ok my bad. Men ändå hur linkar du ihop ungdomsledaren med betyg? läs igen

Jag drog bara en parallell till det du skrev:

Netherlick:

Varför?[confused] Hon var ju bara vikarie, höjer ju inga betyg[surprised]

och tolkade det som att hon inte kunde höja betyg om hon var vikarie, men du kanske menade något annat.

Eller så blev det en hel annan mening i ett annat sammanhang som inte hör ihop med ursprungliga sammanhanget av en del oförenliga faktorer.. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Eller så blev det en hel annan mening i ett annat sammanhang som inte hör ihop med ursprungliga sammanhanget av en del oförenliga faktorer.. [bigcheers]

Aj huvud ont krånglisgt, jag har druckit öl[bigcheers][cool]


   
SvaraCitera

Netherlick:

Aj huvud ont krånglisgt, jag har druckit öl[bigcheers][cool]

Jag också [cute]


   
SvaraCitera