Aviseringar
Rensa alla

Förbjuden kärlek


Ämnesstartare

Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre.. jag har på senaste tiden haft känslor jag absolut inte får ha - jag har fått känslor för min pojkväns bror.

Min pojkvän är 18 år och hans bror är lika gammal som mig (16). Vi har varit tillsammans i 8 månader. I ungefär 1 månad nu har jag börjat tvivla på att det verkligen är han jag vill vara med .. ibland drömmer jag om att få vara med hans bror istället och tänker att jag måste göra slut. Jag älskar min pojkvän så himla mycket, han är en underbar person. Men så fort hans bror är i närheten vill jag bara "byta". Jag vet inte om det är riktiga kärlekskänslor jag känner för han eller om jag känner som jag gör pga av att vi nu har kommit ur nykär-stadiet. Jag känner att jag och hans bror verkligen har bra kontakt, han får mig alltid att le ..

Det känns så fel att vara tillsammans med min pojkvän när jag har känslor för en annan, (och hans bror är ju inte vem som helst precis) men ändå vill jag inte ge upp det vi har.

Jag vet att om jag skulle göra något med hans bror så skulle det förstöra så mycket, både vårat förhållande och deras relation till varandra. Är det bäst att vara ärlig mot min pojkvän och göra slut, eller bara försöka glömma känslorna jag fått för hans bror? Jag vet inte vad jag ska göra, snälla hjälp 🙁


   
Citera

Svårt [sad]
Men jag tror inte att brorsan skulle ta dig ändå, av respekt för sin bror. Eller det finns ju bröder som låter tjejer komma emellan sig iof.


   
SvaraCitera

du kanske bara tycker han är snyggare eller nåt
antingen stannar du med din pojkvän som du älskar och struntar i brodern eller så gör du slut och struntar i brodern [tard]
blir ju rätt awkward annars liksom


   
SvaraCitera

Det kommer säkert ordna sej skall du se, det går ju alltid bra i film[smile]


   
SvaraCitera

joof:

Jag älskar min pojkvän så himla mycket, han är en underbar person. Men så fort hans bror är i närheten vill jag bara "byta".

Uppenbarligen älskar du honom inte alls.


   
SvaraCitera

isola:

Men jag tror inte att brorsan skulle ta dig ändå, av respekt för sin bror. Eller det finns ju bröder som låter tjejer komma emellan sig iof.

där jag kmr ifrån var det en tjej som först var ihop med en kille, sen blev tillsammans med hans storebror, och sedan blev tillsammans med hnm igen (och det var inte inom ett långt tidsintervall, tror det hände inom ett skolår/en termin när jag gick på högstadiet)


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

där jag kmr ifrån var det en tjej som först var ihop med en kille, sen blev tillsammans med hans storebror, och sedan blev tillsammans med hnm igen (och det var inte inom ett långt tidsintervall, tror det hände inom ett skolår/en termin när jag gick på högstadiet)

Fast där du kommer ifrån finns det väl inte så många att välja på, så då blir det väl alltid så[blush]


   
SvaraCitera

isola:

Fast där du kommer ifrån finns det väl inte så många att välja på, så då blir det väl alltid så

det är iofs sant...[blush] men iaf!!![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viha:

Uppenbarligen älskar du honom inte alls.

Jo det gör jag, men jag känner mig också väldigt attraherad av hans bror.


   
SvaraCitera

attraktion och kärlek är inte samma sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

attraktion och kärlek är inte samma sak

precis .. men jag vet inte om det bara är attraktion jag känner för hans bror, eller om det är något mer.


   
SvaraCitera