Aviseringar
Rensa alla

Förbränna fett. Hur?


Det finns en del effektiva naturprodukter på marknaden, t.ex acai bär,green tea extrakt, osv...läs mer på:  http://vitamingrosissten.shop.textalk.se/viktminskning/


   
SvaraCitera

Kristen: Förbränner man fett genom att man styrketränar med te.x. hantlar och gummiband?

Du förbränner energi och så länge som du får i dig mindre energi än du tar in så kommer du att gå ner i vikt. Om du får mer muskler ökar din ämnesomsättning och på så vis blir det lättare att förbränna energi. Men det är nog viktigare att du hittar någon träning som du tycker om än den som förbränner mest energi. Det lär ju vara den du håller på med längst och troligtvis får bäst resultat av

Kristen: Vad ska man äta om man inte vill gå på diet?

Ät riktig mat (dvs, inte dafgårds microlasagne utan precis vad det låter som) och undvik socker och skräpmat. Om du ändå vill kunna unna dig något i matväg så gör det en gång i veckan. Typ som lördagsgodis


   
SvaraCitera
goliat

Ta en powerwalk 40-60 min innan frukost, det är jättebra. Sen finns det ju fettförbränningsprodukter man kan köpa på gymgrossisten t.ex. Jag själv käkar tartarus just nu, har fått mindre aptit och blir väldigt pigg av dem ( koffeinrika) så att man orkar förbränna Glad


   
SvaraCitera

Eldkastare, som en man.


   
SvaraCitera

Kristen:

Förbränner man när man styrketränar?

Ja. Men en kombination mellan styrketräning och kondition lär fungera bäst. Glöm inte mat och sömn. Promenader e rätt bra också.


   
SvaraCitera
seasaw

är det verkligen det? hört olika saker om'et

goliat: Ta en powerwalk 40-60 min innan frukost, det är jättebra


   
SvaraCitera
goliat

seasaw: är det verkligen det? hört olika saker om'et

Varför skulle det inte vara bra?

Eftersom kroppen är tom på energi och kolhydrater så tar den av fettreserverna, om du tränar innan frukost. Sen finns det väl nissar som påstår annat. Men av egen erfarenhet så vet jag att det funkar ( iaf för mig).


   
SvaraCitera
seasaw

har hört att det inte ger märkbart mer resultat? att det är 1 myt

goliat: Varför skulle det inte vara bra?


   
SvaraCitera