Aviseringar
Rensa alla

fördelar med att vara född 99


Ämnesstartare

asså kag hatar att vara 17 önska jag va -8 nu asså 18 men nu är jag 17! kan ni ge mig fördelar med att vara född 99 o inte senare?


   
Citera

När alla andra är 40+ kan du stoltsera med att vara 39


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Milleniumskiftet skedde under din livstid.


   
SvaraCitera

Är också 99a haha. Klart det ska bli kul att bli myndig nästa år men alltså ärligt, att du grubblar över det så mycket är inte lönt. Vår tid kommer 😉 går ju inte att skynda på direkt så bara vänta helt enkelt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att ni kan skryta med att ni är 90's kids och kommer ihåg massa saker vi andra inte kommer ihåg fast ni knappt hade en hjärna under 1999


   
SvaraCitera
Berit

adaq:
att ni kan skryta med att ni är 90's kids och kommer ihåg massa saker vi andra inte kommer ihåg fast ni knappt hade en hjärna under 1999

HÖRRUDU JAG VAR FULLT MEDVETANDE DÅ


   
SvaraCitera
Berit

JAG LÄRDE MIG GÅ PRATA O DRA I HÅR


   
SvaraCitera

99 är 17 år? Shockerad De var 11 år som jag minns dom. Uppfattningen blir inte särskilt bra när man ej längre går grundskola =S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Generation Z är "digitala infödiningar" som är vana vid informationsteknik. Du dricker även mindre alkohol och har mindre sex än föregående generationer. Du har även genomsnittligt lägre muskelstyrka och testeorn än föregående generationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns en jättespännande sak med att vara född på 90-talet. Det är inte omöjligt att leva i tre olika århundraden. Dvs 1900, 2000, 2100. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Onlyme_:
Är också 99a haha. Klart det ska bli kul att bli myndig nästa år men alltså ärligt, att du grubblar över det så mycket är inte lönt. Vår tid kommer 😉 går ju inte att skynda på direkt så bara vänta helt enkelt 🙂

men de är väl bara att vänta ut tiden o göra andra saker:)


   
SvaraCitera

Francium:
Det finns en jättespännande sak med att vara född på 90-talet. Det är inte omöjligt att leva i tre olika århundraden. Dvs 1900, 2000, 2100. 

Det är awesome Cool


   
SvaraCitera

90s kid är väl ändå de födda typ mellan 1985 och 1994? De andra är 90s babies 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullennn:
90s kid är väl ändå de födda typ mellan 1985 och 1994? De andra är 90s babies 😛 

haha folk född 1980 - 1989 är 80s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullennn:
90s kid är väl ändå de födda typ mellan 1985 och 1994? De andra är 90s babies 😛 

aa


   
SvaraCitera