Aviseringar
Rensa alla

Fördomstråden


mynona

Istechetvåpunktnoll:

Vet inte riktigt, har ju inte träffat alla ännu[blush]

Nejmen! Det var den enda kommentaren som kunde lätta upp en sådan syn!


   
SvaraCitera

Jag tror att "alla" tjockisar bara är lata och förslappade, att de har en värdelös kosthållning och smygäter kakor hela dagarna. Speciellt sådana som ba: "BUHU JAG KAAAN INTE GÅ NER I VIKT JAG HAR TESTAT ALLT!!!!" Dold text: (å andra sidan så är detta kanske bara en jävla dryghet som kommit fram eftersom jag själv har gått ner i vikt. Jag tänker alltid ett "men herregud så jävla svårt är det inte...")

Sen så har jag fördomar som jag inte vågar skriva här. Hemska saker som jag vet är mycket fel med som jag ändå inte kan låta bli att tänka [blush]


   
SvaraCitera

...också har jag en teori om att samtliga krogvakter har blivit mobbade i högstadiet. Men som sagt, inga större belägg på det utom magkänsla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag tror att "alla" tjockisar bara är lata och förslappade, att de har en värdelös kosthållning och smygäter kakor hela dagarna. Speciellt sådana som ba: "BUHU JAG KAAAN INTE GÅ NER I VIKT JAG HAR TESTAT ALLT!!!!" Dold text:

word på den [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast kanske dömer andra efter mig sj pga tyckte mkt synd om mig sj när ja va liten å tjock [blush]


   
SvaraCitera
kachin

Nintendo:

Jag tror att "alla" tjockisar bara är lata och förslappade, att de har en värdelös kosthållning och smygäter kakor hela dagarna. Speciellt sådana som ba: "BUHU JAG KAAAN INTE GÅ NER I VIKT JAG HAR TESTAT ALLT!!!!"

haha tänker också typ så [blush][badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror att en oroväckande stor del av mina facebookvänner är dumma i huvudet


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag tror att alla som går på lchf är dumma i huvudet alternativt inte kan något om kost alternativt hjärntvättats av lchf-sekten.

+1

tror att folk som uppdaterar sin twitter konstant är oftast narcissistiska och har dålig humor.


   
SvaraCitera
  • Att alla vindrickare är sådär propra och typ hatar nya ord som "lol" och nu är det "swag" de hatar på.

  • Att alla barcelona fans är 7 åringar.

  • Att svenskar är mer falska som människor.  

Kommer på mer sen.


   
SvaraCitera
  • Kineser är osedvanligt opålitliga
  • Amerikaner är osedvanligt dumma
  • Folk som jobbar med telefonförsäljning är totala misslyckanden

   
SvaraCitera

asiater e ambitiösa


   
SvaraCitera