Aviseringar
Rensa alla

Företagsfest på en söndag


Ämnesstartare

Snacka med en polare förut, han skulle på företagsfest idag. Massa alkohol tydligen så började fundera hur fan man orkar dricka o hålla på till 2-3 för att sedan börja jobba klockan 7 imorgon? 


   
Citera

har 1 kompis som kört d1 nåfra ggr

hennes tips är:

redbull


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

gjort flera gånger, tricket är att inte sova mer än tre fyra timmar.. då hinner man inte bli helt förstördtrött dagen efter, inte jag iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så är man skitsmart och säger till chefen bah "Nä, ska bara ta en öl, vill vara på topp imorgon när jag ska jobba duvet." så blir han fett glad och så kanske man får mer lön sen för att man är den mest awesome medarbetaren som inte super skallen av sig. Förutsatt att chefen är med. Annars super man, tar alvedon innan man lägger sig och dricker starkt jävla kaffe hela dagen efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
Eller så är man skitsmart och säger till chefen bah "Nä, ska bara ta en öl, vill vara på topp imorgon när jag ska jobba duvet." så blir han fett glad och så kanske man får mer lön sen för att man är den mest awesome medarbetaren som inte super skallen av sig. Förutsatt att chefen är med. Annars super man, tar alvedon innan man lägger sig och dricker starkt jävla kaffe hela dagen efter.

Kan bara hålla med, inte så jävla smart o supa sig redlöst full framför sin chef.. Men men vill man vara ute o supa sig riktigt full innan man skall jobba klockan 7 med ett otroligt farligt yrke (takläggare) så ah haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Soft! Är man bjuden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riktiga alfahannar klarar av det. Det här är ett test, min lärling. Klarade du det?


   
SvaraCitera

I England är ju alla bakfulla på jobb, varför skulle det inte funka här? :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:
Riktiga alfahannar klarar av det. Det här är ett test, min lärling. Klarade du det?

Inte mitt företag så vart inte bjuden 🙁

Istechetvåpunktnoll:
I England är ju alla bakfulla på jobb, varför skulle det inte funka här? :((

Ah låter ju logiskt att bakfull o trött som takläggare är rätt farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Inte mitt företag så vart inte bjuden 🙁

Ah låter ju logiskt att bakfull o trött som takläggare är rätt farligt.

Ahh, men pröva gå ut och festa sönder och sen går du och jobbar/går till skolan/vad du nu gör dagen efter, då märker du ju själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vart bakfull o murade, insåg senare att allt var för jävla snett o sedan somnade jag på lunchen o sov till hemgång!

Stekaren:

Ahh, men pröva gå ut och festa sönder och sen går du och jobbar/går till skolan/vad du nu gör dagen efter, då märker du ju själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
vart bakfull o murade, insåg senare att allt var för jävla snett o sedan somnade jag på lunchen o sov till hemgång!

Haha noobMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Haha noobMycket glad

Haha fan inte lätt o alltid vara bäst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Haha fan inte lätt o alltid vara bäst!

Oroa dig inte lärling, din tid kommerBlink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Oroa dig inte lärling, din tid kommerBlink

Haha 5 dagar kvar i denna stad sen smäller det! 😉


   
SvaraCitera