Aviseringar
Rensa alla

Förföljd?


Ämnesstartare

Palla att flera killar från min klass på högstadiet har hittat mig på bilddagboken och skriver taskiga saker. Jag blev mobbad på den tiden, och efter så flyttade jag till en annan stad och har inte haft kontakt med någon av dem efter det. Nu går jag andra året på gymnasiet, och nu hittar de mig på nätet, och då måste de vara taskiga tydligen. Vad gör man? Borde de inte ha mognat lite mer på 1½ år än att börja nätmobba någon när man redan fått stå ut med deras mobbning i tre år?

Någon som har något tips på vad man kan göra (förutom att blockera halva bilddagboken från min sida)? Något man kan säga för att äga dem typ?


   
Citera

riskfall:

Något man kan säga för att äga dem typ?

Min pappa är rik, ska vi hångla? [blush][cute]


   
SvaraCitera

Byt konto först LOL! Ring deras flickvänner och be om att få prata med din "älskare". Yes.


   
SvaraCitera

mopsen:

Ring deras flickvänner och be om att få prata med din "älskare".

[bigsmile]


   
SvaraCitera

mopsen:

Ring deras flickvänner och be om att få prata med din "älskare".

XD<3

ändra namn på ditt konto 🙂 dom kan ju hitta dina kommentarer o så, du kan byta konto oxå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Byt konto först LOL! Ring deras flickvänner och be om att få prata med din "älskare". Yes.

Ohh, men pala fly XD. Men ja, hade gärna ringt flickvännerna, om de nu inte hade varit så fula så de inte har några : )


   
SvaraCitera

Äsch, bara skit i dem. Vill dem vara omogna så låt dem, ta inte åt dig och visa att du iallafall har mognat till skillnad från dem[y] Reagerar man fortsätter de ännu mer bara. Gör man inget tröttnar dem.


   
SvaraCitera

riskfall:

om de nu inte hade varit så fula så de inte har några : )

Misstog det. Ring deras mammor istället.

riskfall:

Ohh, men pala fly XD

Hm... vad ska du göra då? Gnabba med dem via internet? Det går ju inte!


   
SvaraCitera

gör så att bara inloggade kan se dina bilder, om dom inte redan har konton?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eziee:

ta inte åt dig och visa att du iallafall har mognat till skillnad från dem

Tar åt mig gör jag inte i alla fall, som tur är. Numera har jag liksom fattat att det inte var mig det var fel på.

mopsen:

Hm... vad ska du göra då? Gnabba med dem via internet? Det går ju inte!

Jag vet inte. Äga dem hade varit gött, men men. Jag anmälde dem i alla fall. Hoppas de blir avstänga iaf, och deras konton raderas typ.

OHMYGOTHH:

gör så att bara inloggade kan se dina bilder, om dom inte redan har konton?

De har redan konton, och jag har för övrigt redan så. Jag orkar inte göra som med min blogg så att bara typ st kan komma in eftersom folk är taskiga...


   
SvaraCitera

riskfall:

De har redan konton, och jag har för övrigt redan så. Jag orkar inte göra som med min blogg så att bara typ st kan komma in eftersom folk är taskiga...

skriv till dom som har hand om sajten och beskriv vad dom skriver och bifoga printscreeningar på vad dom sagt. är det illa så lär dom ju göra något åt det, kanske.


   
SvaraCitera

riskfall:

Jag vet inte. Äga dem hade varit gött, men men. Jag anmälde dem i alla fall. Hoppas de blir avstänga iaf, och deras konton raderas typ.

Couldn't agree more!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OHMYGOTHH:

skriv till dom som har hand om sajten och beskriv vad dom skriver och bifoga printscreeningar på vad dom sagt. är det illa så lär dom ju göra något åt det, kanske.

anmält dem nu i alla fall, så får vi se vad som görs.. skulle inte förvåna mig om de skiter i det.


   
SvaraCitera

bu-hu "nätmobbning".


   
SvaraCitera

riskfall:

anmält dem nu i alla fall, så får vi se vad som görs.. skulle inte förvåna mig om de skiter i det.

isåfall så får du väl stå ut och radera kommentarerna.


   
SvaraCitera