Aviseringar
Rensa alla

Förhållande..diss? vad vill han ?


Ämnesstartare

Har snackat med en snubbe i 3 månaders tid träffat han ett par gånger fram o tillbaka.. och han har sagt att han vill ha ett förhållande.. men snackat ganska mycket dubbelsnack...

I lördags skrev jag och frågade hur han ville ha det för vill inte vänta i evigheter på en snubbe som inte vet ut eller in..[n]

Han svar var att han inte pallar förhållanden för dom alla går åt helvetet ändå och han pallar inte det..
Menar han med det? [surprised]

Jag sa att ingen vill att ett förhållande ska gå åt helvetet men jaa nu pratar vi inte, och vad ska jag göra? gillade snubben..[n]


   
Citera

Tessis:

Han svar var att han inte pallar förhållanden för dom alla går åt helvetet ändå och han pallar inte det..
Menar han med det

att han inte vill ha ett förhållande :s


   
SvaraCitera

Tessis:

Menar han med det?

Att han är rädd för att hoppa in i ett förhållande som snabbt går i botten...

Detta kan ju betyda att han bara vill ha något att satsa på, och var rädd att du inte ville satsa på det eller nå?


   
SvaraCitera

Går ni i mellanstadiet eller!? [zzz] [tard]


   
SvaraCitera

Tessis:

snubbe

[no-no]


   
SvaraCitera

Tessis:

vad ska jag göra?

Säg åt honom att du tycker att han är onödigt cynisk och fjantig när han säger att det alltid går åt helvete, men att det inte gör något för du vill ha honom ändå. Nu. Med en gång. Om han slutar vela.


   
SvaraCitera

åh, han låter som jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Detta kan ju betyda att han bara vill ha något att satsa på, och var rädd att du inte ville satsa på det eller nå?

Fast jag har talat om att jag gillar han och vill satsa?

Jag har fattat att han rädd för förhållanden som snabbt går i botten, men vem är inte?
jag är rädd för att stå själv ensam kvar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Säg åt honom att du tycker att han är onödigt cynisk och fjantig när han säger att det alltid går åt helvete, men att det inte gör något för du vill ha honom ändå. Nu. Med en gång. Om han slutar vela.

Ja jag vill säga det där, men nu? när jag har sagt efteråt att jag inte tycker det är någon ide att vi prata mer om han tycker så?

Men tror du att han bara är rädd eller tror du att det är en undanflykt på att han inte är intresserad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Går ni i mellanstadiet eller!?

Nej han jobbar o jag på gymnasiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

åh, han låter som jag.

Låter som dig?
Vad menar du?


   
SvaraCitera

Tessis:

Nej han jobbar o jag på gymnasiet.

Klart han gör, hur fan kunde jag ens tro att en svensk tjej håller sig till killar i sin egen ålder.

OnT: Han är en sodomit, och du vet ju vad dom vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viha:

Klart han gör, hur fan kunde jag ens tro att en svensk tjej håller sig till killar i sin egen ålder.

Nej äldre är bättre ibland...


   
SvaraCitera

Tessis:

Nej han jobbar o jag på gymnasiet.

Du beskriver honom som en fjant.

Han är la en fjant som drar sig till yngre tjejer. [crazy]


   
SvaraCitera

Säg vad du vill och kräv att han säger vad han vill. Håller han på som nu så är han antagligen inte riktigt redo för ett förhållande, eller så kanske han bara säger så för att han inte vill ha ett med dig. [sad]


   
SvaraCitera