Aviseringar
Rensa alla

Förhållande i 6-9


Ämnesstartare

Hur länge brukar förhållanden i årskurs: 6-9 hålla

Har någon hållt till gymnastiet eller länge.

Bara undrar.


   
Citera

Gick i nian när jag blev tillsammans med min pojkvän, går nu trean på gymnasiet och vi är fortfarande tillsammans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej goda nyheter men vill gärna ha fler svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns inget brukar. Men det VANLIGASTE är väl att det inte håller så jättelång. Vet dock folk som har varit tillsammans i flera år.

Varför undrar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja undrar bara om det är någon mening att ens bli tillsammans med någon om det ändå typ slutar om 2-3 månader för då är det ju bara bättre att vara vänner annars kanske man inte tycker om personen efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför undrade du vad jag undra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GlaedrsEldunari:

nja undrar bara om det är någon mening att ens bli tillsammans med någon om det ändå typ slutar om 2-3 månader för då är det ju bara bättre att vara vänner annars kanske man inte tycker om personen efteråt.

det är lika onödigt oavsett, om du nu går i sexan lyd mitt råd, skit i förhållanden, kör engångare och var ungkarl livet ut, då slipper du alla bekymmer och du slipper veta hur djävulska alla kvinnor egentligen är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du säker finns en tjej jag gillar väldigt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och isf när ska man satsa Gymnasium eller efter det?


   
SvaraCitera

The Saviour:

sexan

The Saviour:

engångare

The Saviour:

ungkarl

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

???


   
SvaraCitera
Bakric

The Saviour:

det är lika onödigt oavsett, om du nu går i sexan lyd mitt råd, skit i förhållanden, kör engångare och var ungkarl livet ut, då slipper du alla bekymmer och du slipper veta hur djävulska alla kvinnor egentligen är

Men så är du en östermalmsfjolla som tror att allt handlar om att vara rik och snygg också.


   
SvaraCitera

Finns inget förhållande som påbörjas i högstadiet som håller längre än nian. You're doomed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Men så är du en östermalmsfjolla som tror att allt handlar om att vara rik och snygg också.

jag har ingen anknytning till östermalm....alls....så nej


   
SvaraCitera
Bakric

The Saviour:

jag har ingen anknytning till östermalm....alls....så nej

Spelar ingen roll. Man kan kalla någon för fjortis utan att dom är fjorton, dessutom är det kulturellt språkbruk.
Du är en fjolla (som östermalmare(ur ett generaliserande och stereotypiskt prespektiv)) och du tror att allt handlar om pengar (som östermalmare(ur ett generaliserande och stereotypiskt prespektiv)).
Men jag kan kalla dig bara fjolla om du så gärna vill[wink]


   
SvaraCitera