Aviseringar
Rensa alla

förhållande långt ifrån


Ämnesstartare

jag bor 40 mil ifrån min pojkvän, är det tillräckligt långt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kfufu:

asså funkar de att ha förhållande när man bor jättelångt ifrån varandra???

Det beror nog mest på hur mycket man kan träffas. Det är nog lättare att bo 100 mil ifrån varandra men kunna flyga till varandra varje helg än att bo tre mil ifrån varandra och ändå bara träffas varannan månad.

Det är förmodligen lättare när man är äldre och har råd att pendla mer, men det är definitivt inte omöjligt! If there's a will, there's a way.

Men:

Chickfactor:

Beror på hur mycket man anstränger sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns ju dem som är tillsammans hur länge som helst när hela Atlanten skiljer dem åt.

Man får väl vara beredd på många dyra och tidskrävande resor bara.


   
SvaraCitera
Åtta

För mig funkar det helt okej om man kan träffas åtminstone någon gång i månaden (då under längre stunder). Min flickvän verkar inte tycka att det fungerar riktigt lika bra, men det fungerar i alla fall.


   
SvaraCitera
Hando

kfufu:

Precis som rubriken..... asså funkar de att ha förhållande när man bor jättelångt ifrån varandra???

Na, kan bli jobbigt för er båda. Mitt råd är att låta bli om du är osäker, men är du säker på din sak så får du göra som du vill.


   
SvaraCitera

Klart det funkar, se bara på alla soldater som blir inkallade när det är krig, dom lämmnar ju sina nära o kära o far till andra sidan jordklotet för o slakta lite talibaner! Sen när dom kommer hem igen så står deras nära o kära o väntar på dem, dock lite småkåta


   
SvaraCitera

nazgul:

Sen när dom kommer hem igen så står deras nära o kära o väntar på dem, dock lite småkåta

Tror alla kvinnor i USA har en stor arsenal dildos.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Tror alla kvinnor i USA har en stor arsenal dildos.

Det är inte bara dom du [bigsmile][wink]


   
SvaraCitera

nazgul:

Det är inte bara dom du [bigsmile][wink]

Dom och du då.


   
SvaraCitera

Kanske inte om det gäller olika länder.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Dom och du då.

Det vet du gullet [crazy]


   
SvaraCitera

nazgul:

Det vet du gullet [crazy]

Nämen, så du säger. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan ju prova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min polare blev tsm med en snubbe över internet, han bodde i spanien men efter ett tag flyttade han in i hennes lilla rum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan nog få det att fungera med tillräckligt mycket kärlek och hängivelse. Annars går det ju alltid att lösa genom att flytta. I did. [bigcheers]


   
SvaraCitera