Aviseringar
Rensa alla

Förhållanden som varar länge?


TallBall:

Aj helvete det måste ha svidit...

därefter visade hon tendenser till att vilja ha mig via sms, sedan pratade vi inte på en halv vecka efter att vi gjorde slut. sedan ringde jag, och fick höra att hon hade hunnit ligga med två st killar efter lite mer än en vecka efter vårat slut.

daaaaaaaaaaaaamn, jag grät floder[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

därefter visade hon tendenser till att vilja ha mig via sms, sedan pratade vi inte på en halv vecka efter att vi gjorde slut. sedan ringde jag, och fick höra att hon hade hunnit ligga med två st killar efter lite mer än en vecka efter vårat slut.

daaaaaaaaaaaaamn, jag grät floder[cheers]

Fan vilken sl*yna (förlåt o.O?)... Aja det skulle hända varje kille med den slynan låter det som så ta det inte personligt, upp på sadeln 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt rekord är väl en skolvecka ungefär [crazy]


   
SvaraCitera

TallBall:

Fan vilken sl*yna (förlåt o.O?)...

hahaha, slyna, hora, slampa, luder och fitta är ganska vanliga reaktioner när jag har berättat om det 🙂

TallBall:

Aja det skulle hända varje kille med den slynan låter det som så ta det inte personligt

tar det inte ett dugg personligt, så det är lugnt. [y]

har egentligen samma syn som dig på förhållanden. ska man ha ett förhållande, så vill jag gärna att det ska vara ett tag (kanske inte i tre år och sedan dö på detta viset, men iaf ett eller så).

TallBall:

upp på sadeln 🙂

på väg 🙂


   
SvaraCitera

detberorpå:

Kör på det där efter att ha försökt prata mig ur det.. Kommer inte på annat sätt att göra det på[shake]
lr jo säger åt honom/henne att hitta ny.. Men det har inte fungerat ;s så kör på det där.. 😐

va? skulle du kunna vara så taskig mot någon? [surprised][surprised][surprised][surprised]..

alltså, jag hade lust att göra sånt mot henne med, men det gick fan inte. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

va? skulle du kunna vara så taskig mot någon? ..

hehe.. nja, det beror på.
fick mitt ex att böla så var tsmns nåra månader till för att ge personen tid osv.. Blev dumpad.. & fick nån vecka efter förklaringen "ville visa hur det känns" -.-'

men avvaktar & avviker lite i början när jag tappat intresset & vill att h*n ska känna detsamma, fungerar inte det blir jag fett kylig & lite kaxig[sad]

HelylleHerman:

alltså, jag hade lust att göra sånt mot henne med, men det gick fan inte.

Neh.. Man känner sig så djävla taskig ;s
Vad tänkeru göra da?


   
SvaraCitera

detberorpå:

hehe.. nja, det beror på.
fick mitt ex att böla så var tsmns nåra månader till för att ge personen tid osv.. Blev dumpad.. & fick nån vecka efter förklaringen "ville visa hur det känns" -.-'

vad fan.. hur fick dyu honom att böla? om det var för att du lämnade honom, så ska du försöka ignonera det.. blir bara värre ifall du drar ut på något som du redan vet kommer ske

dumma flicka [surprised]

sedan var han en röv som gjorde en sån sak för att hämnas med. man gör inte slut med någon för att göra personen ledsen (man borde inte göra det iaf)

detberorpå:

men avvaktar & avviker lite i början när jag tappat intresset & vill att h*n ska känna detsamma, fungerar inte det blir jag fett kylig & lite kaxig[sad]

ja du, det beteendet känner m,an igen (inte bara från andra, sig själv också). egentligen ne riktigt dålig grej att göra. man borde istället leta upp vad som är intressant istället. hittar man inget, så vet man vad man ska göra.

detberorpå:

Neh.. Man känner sig så djävla taskig ;s
Vad tänkeru göra da?

vad jag tänkte göra? hm...
vet inte riktigt, få henne att må skit över den hon är.
men har aldrig funkat, har alltid blivit ledsen själv när hon började gråta [crazy] jävla dumt


   
SvaraCitera

detberorpå:

hehe.. nja, det beror på.
fick mitt ex att böla så var tsmns nåra månader till för att ge personen tid osv.. Blev dumpad.. & fick nån vecka efter förklaringen "ville visa hur det känns" -.-'

vad fan.. hur fick dyu honom att böla? om det var för att du lämnade honom, så ska du försöka ignonera det.. blir bara värre ifall du drar ut på något som du redan vet kommer ske

dumma flicka [surprised]

sedan var han en röv som gjorde en sån sak för att hämnas med. man gör inte slut med någon för att göra personen ledsen (man borde inte göra det iaf)

detberorpå:

men avvaktar & avviker lite i början när jag tappat intresset & vill att h*n ska känna detsamma, fungerar inte det blir jag fett kylig & lite kaxig[sad]

ja du, det beteendet känner m,an igen (inte bara från andra, sig själv också). egentligen ne riktigt dålig grej att göra. man borde istället leta upp vad som är intressant istället. hittar man inget, så vet man vad man ska göra.

detberorpå:

Neh.. Man känner sig så djävla taskig ;s
Vad tänkeru göra da?

vad jag tänkte göra? hm...
vet inte riktigt, få henne att må skit över den hon är.
men har aldrig funkat, har alltid blivit ledsen själv när hon började gråta [crazy] jävla dumt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

hur fick dyu honom att böla?

Genom att vara kaxig, självgod & dissig[crazy]

HelylleHerman:

blir bara värre ifall du drar ut på något som du redan vet kommer ske

Ah det är sant.. Har blviit ett helvete nu :p jag klarar inte av förhållandet men känner mig inte hel utan det.. Får hoppas på bästa[y] ganska spännande med sådant här :p undrar alltid hure slutar haha.

HelylleHerman:

man gör inte slut med någon för att göra personen ledsen (man borde inte göra det iaf)

sant men personen ansåg att jag Förtjänade det för jag hade hhållt på med andra flera ggr (jag hade bar anledningar), ljugit (ej sant) osv -.- personen ansåg att det räckte osv osv.
äh, fick tbx det jag ville ha iaf[cute] fast då hade jag redan hittat ny, trodde jag[shake] men han verkar nu dissat mig.. D: :p haha krånglig skit.

HelylleHerman:

ja du, det beteendet känner m,an igen (inte bara från andra, sig själv också).

Ah, tror väldigt många är så. Andra, starka varelser, dumpar oftast ba & går vidare[shake]

HelylleHerman:

hittar man inget, så vet man vad man ska göra.

Göra slut? Om man inte klarar av det då?

HelylleHerman:

har alltid blivit ledsen själv när hon började gråta

naw[crazy]
vet inte hur eran erlation är och/eller vad som hänt annars hade jag deltagit i att hjälpa dig, iaf försökt[cute]


   
SvaraCitera

detberorpå:

Genom att vara kaxig, självgod & dissig[crazy]

började han böla för det? vilken liten bög, jag blir förbannad när folk är så mot mig

detberorpå:

Ah det är sant.. Har blviit ett helvete nu :p jag klarar inte av förhållandet men känner mig inte hel utan det.. Får hoppas på bästa[y] ganska spännande med sådant här :p undrar alltid hure slutar haha.

hahaha nyfiken i en strut råkar alltid illa ut [no-no][wink]

detberorpå:

sant men personen ansåg att jag Förtjänade det för jag hade hhållt på med andra flera ggr (jag hade bar anledningar), ljugit (ej sant) osv -.- personen ansåg att det räckte osv osv.

hållt på med andra? vad för anledning är bra när man håller på med andra? (antar du menar sex)

detberorpå:

äh, fick tbx det jag ville ha iaf[cute] fast då hade jag redan hittat ny, trodde jag[shake] men han verkar nu dissat mig.. D: :p haha krånglig skit.

aj då [tard]

detberorpå:

Ah, tror väldigt många är så. Andra, starka varelser, dumpar oftast ba & går vidare[shake]

är det starka som dumpar?
själv tycker jag att jag har gjort riktiga ansträngningar när jag inte dumpat, men det beror väl på situationen.
känner man att man inte hittar en bra anledning till at dumpa någon, och är ihop enbart för att inte såra, så är man ju en klenis.

detberorpå:

Göra slut? Om man inte klarar av det då?

måste man. ger man sig in i leken så får man tåla den [no-no

detberorpå:

naw[crazy]
vet inte hur eran erlation är och/eller vad som hänt annars hade jag deltagit i att hjälpa dig, iaf försökt[cute]

du är för snäll du =) puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

började han böla för det? vilken liten bög, jag blir förbannad när folk är så mot mig

vem sa att det var en kille (a)?
haha, hett (; tkr om att göra killar arg ibland[cute][crazy] kul haha ;d

HelylleHerman:

hahaha nyfiken i en strut råkar alltid illa ut

haha sant, lyckas alltid befinna mig i idiotiska & krångliga situationer..
[shake]

HelylleHerman:

hållt på med andra? vad för anledning är bra när man håller på med andra? (antar du menar sex)

oralsex
strulat med någon som jag känt i kanske 1 timme lr mindre.
& lite mer strul
tfnsex med ett annat ex
osv :p
Men jag var inte kär i henne, kan inte känna samma kärlek för en tjej som för en kille, men var tsmns med henne. Hade förvarnat henne flera ggr & vi var överens om att jag fick leta kille.
Men han som ja hade känt i typ 1h som jag strulade med.. OK, det var en dålig anledning (a) var typ att ja inte hade kysst en kille på ett halvår.. Saknade lix[crazy] & grejen e att hn stod & väntade på mig lol åh jae så hemsk ibland[shake]

HelylleHerman:

är det starka som dumpar?

Att man klarar av att såra någon så mycket så är man ju stark ;o
fast som du sa: Det beror på situationen/relationen, helt klart.

HelylleHerman:

känner man att man inte hittar en bra anledning till at dumpa någon, och är ihop enbart för att inte såra, så är man ju en klenis.

hehe, eller en snällis[cute]

HelylleHerman:

ger man sig in i leken så får man tåla den

jo.. Sen tycker jag kommunikationen är mkt viktig.. Att man inte gå & är tsmns för den andres eller för sin egen skull, enbart, i hemlighet[n] - att man inte ytnyttjar, med andra ord d;


   
SvaraCitera

detberorpå:

vem sa att det var en kille (a)?
haha, hett (; tkr om att göra killar arg ibland[cute][crazy] kul haha ;d

juste, du hade berättat om det ja 🙂

tycker du det är hett? hahaha ja det är väl bättre att man reagerar så än att man antingen krälar eller låter bli att reagera alls [cute]

detberorpå:

haha sant, lyckas alltid befinna mig i idiotiska & krångliga situationer..
[shake]

spring därifrån nästa gång :O

detberorpå:

åh jae så hemsk ibland[shake]

hm, ja vad ska man säga? [cute]
det fanns ju en skitbra utväg, men istället är du klenis (inte snällis [no-no]) och väljer att vara ihop fastän du inte ville [no-no]

detberorpå:

Att man klarar av att såra någon så mycket så är man ju stark ;o
fast som du sa: Det beror på situationen/relationen, helt klart.

vissa klarar av att såra folk enbart för att de skiter ifall andra blir sårade.
det är inte starkt, det är enbart egoistiskt.
det ger ett yttre av att man är stark, men egentligen är man bara ett svin [tard]

detberorpå:

hehe, eller en snällis[cute]

som du är? en hemsk snällis? [cute]

detberorpå:

jo.. Sen tycker jag kommunikationen är mkt viktig.. Att man inte gå & är tsmns för den andres eller för sin egen skull, enbart, i hemlighet[n] - att man inte ytnyttjar, med andra ord d;

så sant så. du sitter och vet att man ska göra det, men du gör det inte! dumma flicka [no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

tycker du det är hett? hahaha ja det är väl bättre att man reagerar så än att man antingen krälar eller låter bli att reagera alls

Brukar fnittra när killar blir arga på mig[crazy] tkr om att dom tar mig i handen & ber mig sluta lol
tar er inte på allvar ibland[cute]
inte ens om jag får stryk av en snubbe[chocked] lr jo men.. äh, det beror på[crazy]

HelylleHerman:

spring därifrån nästa gång :O

ah 😮

HelylleHerman:

fastän du inte ville

jo ville.. Klarar mig inte utan henne.. För hon blir så djävla kall om man inte är tsmns med henne[cry]

HelylleHerman:

vissa klarar av att såra folk enbart för att de skiter ifall andra blir sårade.
det är inte starkt, det är enbart egoistiskt.

OK, där ägde du sönder mig[crazy]
tror också att egoism ibland kan tyda på ointelligens, att man inte kan sätta sig in i ngn annans situation.

HelylleHerman:

som du är? en hemsk snällis?

njaa.. Har massa motsatta egenskaper ;O ibland är jag djävulen sj & ibland så himla ääääängel[cute]
ibland sansad & ibland galen.. dubbelmoral också :p som faan.

HelylleHerman:

dumma flicka

[cute][cute]


   
SvaraCitera

detberorpå:

Brukar fnittra när killar blir arga på mig[crazy] tkr om att dom tar mig i handen & ber mig sluta lol
tar er inte på allvar ibland[cute]
inte ens om jag får stryk av en snubbe[chocked] lr jo men.. äh, det beror på[crazy]

shit, om någon skulle börja fnittra efter att ha gjort mig förbannad. min hjärna skulle nog kortslutas [surprised].

killar ska man inte ta på allvar, de är bara kids ;). men hoppas fan inte att det finns någon som gett dig stryk :O

detberorpå:

jo ville.. Klarar mig inte utan henne.. För hon blir så djävla kall om man inte är tsmns med henne[cry]

du vill vara hennes vän, förmodar jag?
du klarar dig, jag lovar.
jag har blivit av med två jävligt viktiga personer i mitt liv under loppet av några månader.
jag trodde inte jag skulle klara mig, men se på mig. mer stabil än nånsin [cool]

detberorpå:

OK, där ägde du sönder mig[crazy]
tror också att egoism ibland kan tyda på ointelligens, att man inte kan sätta sig in i ngn annans situation.

ja ointeligens tyder mycket på att man skiter i saker mer än att man faktiskt är för dum.
ogillar folk som inte försöker (alla kan inte, men försöker iaf) sätta sig in i hur andra har det.
folk som kommer med lösningar som "gör slut, dumpa, be honom/henne att dra åt helvete" visar egentligen bara att de inte kan sätta sig in i situationer [shake]

detberorpå:

njaa.. Har massa motsatta egenskaper ;O ibland är jag djävulen sj & ibland så himla ääääängel[cute]
ibland sansad & ibland galen.. dubbelmoral också :p som faan.

jo men det har många.
men dubbelmoral är något du ska passa dig för [no-no] det visar bara att man inte tänkt genom det man tycker riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

min hjärna skulle nog kortslutas .

Som i sin tur leder till straffknull, det är hett[blush][cute]

HelylleHerman:

men hoppas fan inte att det finns någon som gett dig stryk :O

joora[crazy]

HelylleHerman:

du vill vara hennes vän, förmodar jag?

bästa kompis 🙁 fast det e vi redan ba att hon inte är över mig.. & ja klarar inte av avståndet hon behöver för att kma över mig s; sen så misstänker hon sig sj som gay & grejen e att jag kan inte va kompis med killar eller tjejer som är gay.. Har aldrig fungerat haha[crazy]

HelylleHerman:

du klarar dig, jag lovar.

tack 🙂 tror också det!

HelylleHerman:

jag har blivit av med två jävligt viktiga personer i mitt liv under loppet av några månader.
jag trodde inte jag skulle klara mig, men se på mig. mer stabil än nånsin

drf du sitter uppe mitt i natten/morgonen & diskuterar random saker med random personer? :p ok.
nerå.
vilka vare da :o? dog dem lr bröt kontakten?

HelylleHerman:

ogillar folk som inte försöker (alla kan inte, men försöker iaf) sätta sig in i hur andra har det.

Mh.. Stör mig också enormt mycket på sådana människor.
Man måste förklara hur de ska bete sig -.- ogillar det..

Har märkt att många killar är så, kanske bara fördomar, men typ de frågar ofta "men vad ska jag göra då?!?!?!?" & det enda som kretsar runt i deras ärthjärnor just då är typ en liten streckgubbe som springer fram & tbx & drar håret, som inte syns, & skriker "VAD GÖRA VAD GÖRA" eller så står det bara "?" med öga & ledsen mun.
Har typ hänt många ggr[crazy]

HelylleHerman:

men dubbelmoral är något du ska passa dig för det visar bara att man inte tänkt genom det man tycker riktigt.

HAHA, erkänn du sa det där med flit :p
nej men javet.. Men det är sådan jag är.. Pratar i år & kommer till slut fram till ett par ord som beskriver min åsikt.
Tar dock en hundradel av tiden jag pratat att byta åsikt.. Så det är ganska ovärt egentligen för jag byter åsikt väldigt ofta d;
MEN, det finns ett men, jag ser det som en fördel ibland för att jag förstår båda argumenten & tankesätten (oftast) & drf kan binda mig till flera åsikter & tankar på samma gång - jag anser mig sj vara oerhört förstående ibland[cute]
Många kan inte det.


   
SvaraCitera