Aviseringar
Rensa alla

förhållanden


Ämnesstartare

jag har pratat mycket med vänner och bekanta men stör mig verkligen på denna frågan så jag hoppas att ni kan hjälpa mig lite.

jag har gått i min klass för över 1 år nu 1.5 om man ska vara petig. jag gillade en tjej som avisade mig och sedan började jag gilla en annan tjej i vår klass totalt är det 5 tjejer i vår klass.

min fråga är. är det konstigt eller fel på något sett om jag börjar intressera mig i en annan tjej i vår klass om den första tjejen avisade mig?

jag känns konstigt att bli intresserad i en annan tjej i samma klass och värre att dem e bekanta.

vad anser ni?

jag var ihop med Malin i 3 månader innan hon dumpade mig och nu har jag börjat gilla Petra som går i min klass också.

det som är konstigt är att i oktober förra året sa jag till Malin att jag gillade henne men nu är det slut och jag börjat gilla Petra. allt detta e nytt för mig även om jag är 17


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vad är ens frågan? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Vad är ens frågan?

peter93:

är det konstigt eller fel på något sett om jag börjar intressera mig i en annan tjej i vår klass om den första tjejen avisade mig?

topic: Jag tycker inte att det är konstigt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skulle det ens vara det? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skulle det vara konstigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte riktigt om det är konstigt eller inte det va bara en tanke som jag hade. jag visste inte helt säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur skulle det kunna vara konstigt? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Det är inte konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konstigt är det ej, men det kan uppstå osämja mellan er och dem om du bestämmer dig för att försöka med Petra.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

peter93:

jag visste inte helt säkert.

Visste du ite helt säkert om du var konstig. Well, det känns som det konstigaste i denna tråd.

+ den förvirrade inledningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strunta i båda och satsa på mvg i svenska under gymnasietiden istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag skrev konstigt så menar jag pinsamt eller om det skulle kunna uppstå problem med Malin.

Kviq:

+ den förvirrade inledningen.

visste inte riktigt hur jag skulle skriva så det blev lite hur som helst, jag ber om ursäkt för den jobbiga inledningen men jag är inte så bra på att förmedla mig med få ord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Två vänner är med all sannolikhet relativt lika varandra, så det är inte alls lustigt om man är benägen att falla för båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men tack till alla som skrev något jag uppskattar att ni tog er tid [smile]


   
SvaraCitera