Aviseringar
Rensa alla

Förhandsbeställning av idols vinnarlåt 2009. Va fan funkar det inte för??!


Ämnesstartare

*suck* jag har hållit på och försökt med varenda grej jag kunnat komma på men kan fortfarande inte få låten higher i mobilen!

saker jag har provat inkluderar:

*video till mp3 konverterare
*sms-tjänsten på tv4.se

jag börjar nästan misstänka att de som är ägare till en k750i helt enkelt inte kan få den. men jag betvivlar det... det skulle bara vara så skönt att slippa betala 50-70 spänn i affären för en enda låt.

så jag vänder mig till alla datakunniga; varför funkar det inte?


   
Citera
Ämnesetiketter

Skulle kunna hjälpa men vill inte bidraga till att öka tillgängligheten till denna musik. [zzz]


   
SvaraCitera

För att du är sämst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

För att du är sämst.

om du inte kan komma med någon smartare fras som inte sårar så föreslår jag att du håller käften.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Skulle kunna hjälpa men vill inte bidraga till att öka tillgängligheten till denna musik.

och varför inte? är du rädd för att polisen ska komma och ta dig för piratkopiering eller? vilket sällan kommer hända.


   
SvaraCitera

Josse:

och varför inte? är du rädd för att polisen ska komma och ta dig för piratkopiering eller? vilket sällan kommer hända.

Jo precis så är det, man ska betala för låtar från de stora kommersiella plastartisterna och stötta dem. [y]


   
SvaraCitera

Josse:

om du inte kan komma med någon smartare fras som inte sårar så föreslår jag att du håller käften.

Nawww, lilla gumman. Gråt en liten skvätt så känns det bättre sen.


   
SvaraCitera

Frågan är ju varför du skulle vilja ha någon hemsk låt från idol.


   
SvaraCitera

finns med största sannolikhet på limewire, om inte så finns den på youtube och då är det bara till att ladda ned youtube downloader så har du vad du vill från youtube.


   
SvaraCitera

Lidande små barn:

Nawww, lilla gumman. Gråt en liten skvätt så känns det bättre sen.

Väx upp.


   
SvaraCitera

Marcus Normark:

Väx upp.

Blir man "sårad" av något som en random skriver på internet bör man hålla sig borta från allt vad datorer heter.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera