Aviseringar
Rensa alla

Förhud


Ämnesstartare

Hur viktigt är det att killen tvättar sig under förhuden?
Är det sant att om killen inte tvättar sig så ofta under förhuden, så kan han föra över smuts och det kan bli infektioner i/hos tjejen?
Har tänkte på detta ett tag, då jag har hört att det stämmer. Är lite orolig över detta..


   
Citera
Ämnesetiketter

Lottiie:

då jag har hört att det stämmer

Det kan nog stämma, man bör som kille tvätta sig rätt ofta, typ en gång om dan. Man kan ju passa på då man duschar till exempel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvätta snoppen bör man göra 1 gång per dag eller nå sånt...


   
SvaraCitera

aristoteles:

typ en gång om dan

!

Det ska jag komma ihåg och kräva av nästa man som kommer i närheten av mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lottiie:

infektioner i/hos tjejen

Jo hygien är ganska viktigt och det kan självklart skapa problem för både killen och tjejen. Tjejen kan t.ex. få urinvägsinfektion eftersom penisen kommer väldigt nära vårat urinrör ^^
Kan därför vara bra att inte ha vaginalt efter anal, eller att killen har smutsiga fingrar då han pullar. Alla är dock olika känsliga för infektioner.
Du kanske syftar på allvarligare infektioner än urinvägsinfektion, om du är orolig så kan du alltid söka runt lite på internet eller ringa UM [smile]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Det ska jag komma ihåg och kräva av nästa man som kommer i närheten av mig!

Det tycker jag att du gör rätt i.


   
SvaraCitera

Lottiie:

Hur viktigt är det att killen tvättar sig under förhuden?

Lätt en gång om dagen iaf, annars luktar det som sagt kuk. [wink]


   
SvaraCitera

InteOkej:

urinvägsinfektion

Jag vet. jag lider 🙁 Ont ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lottiie:

Hur viktigt är det att killen tvättar sig under förhuden?

varje dag.... annars blir det usch usch


   
SvaraCitera

ja du kommer få aids av't.


   
SvaraCitera

Om en kille har en stinky dick är det pga endera dålig hygien eller könssjukdom (som t ex klamydia). Eller båda.


   
SvaraCitera

Jag håller på att starta en svampodling så har jag nu inte tvättat mig där nere på typ 2 månader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

Jag håller på att starta en svampodling så har jag nu inte tvättat mig där nere på typ 2 månader.

haha


   
SvaraCitera

Lottiie:

Hur viktigt är det att killen tvättar sig under förhuden?

Ungefär lika viktigt som att ni tvättar er.


   
SvaraCitera

Jag tror det kan stämma. Det kan ju vara bra för killen att rengöra snorren utifall att. Men då borde ju tjejen kunna överföra smuts till killen... Kanske är lika mviktigt att tjejen skrubbar rent sina hålor också för att risken ska minska.


   
SvaraCitera