Aviseringar
Rensa alla

Förhud:/


Haroo:

Hur lång tid tar det att vidga den genom att runka annars?

Det vet jag inte. Vet dock att man använder kortisonkrämen i sex månader och att den skall vara väldigt effektiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den starka kortisonkrämen?


   
SvaraCitera

Haroo:

Den starka kortisonkrämen?

Ja. Men alltså, gå till doktorn och prata med dem. Jag har liksom bara sett min egen förhud och killarna jag knullat med och deras var problemfria :P. Läkaren kommer remittera dig till en urolog om hen inte är säker på hur det skall vara, och urologer gör typ två saker: förhudar på tonåringar och prostataproblem hos gubbar. Så de kan sina saker :3. Oroa dig inte, gå till doktorn, de bits inte :P.


   
SvaraCitera

Runka bort det ^^Nä men när du duschar tvätta dig mellan så blir det större eller den töjsut Gjorde så 🙁


   
SvaraCitera

Higher_1337:

Runka bort det ^^Nä men när du duschar tvätta dig mellan så blir det större eller den töjsut Gjorde så 🙁

Jag är 17 och kan inte dra tillbaka föärhuden helt heller.. Kan dra så det blir dendär "bullen" bakom olent. Men jag får inte ner det så det blir sådär slätt! Sen så är mitt olont typ väldigt mörkt! Kan tvätta hjälpa mig också? elr vad kan man göra?


   
SvaraCitera

sluta vara så feg och gör ett ryck en gång för alla istället.

jag gjorde det och det funkade.. visst gjorde det ont som satan, men det gick


   
SvaraCitera

Färgen är olika. Om du tycker du har trång förhud gå till ungdomsmottagningen så kommer dom nog ge dig någon salva som tämjer ut förhuden.


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Jag är 17 och kan inte dra tillbaka föärhuden helt heller.. Kan dra så det blir dendär "bullen" bakom olent. Men jag får inte ner det så det blir sådär slätt! Sen så är mitt olont typ väldigt mörkt! Kan tvätta hjälpa mig också? elr vad kan man göra?

Gå till doktorn. Få dermovat, smörj i ett halvår, voila.


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

sluta vara så feg och gör ett ryck en gång för alla istället.

jag gjorde det och det funkade.. visst gjorde det ont som satan, men det gick

är det inte risk att den spricker och att strängen går av?


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

är det inte risk att den spricker och att strängen går av?

Lite svinn får man räkna med :O


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

är det inte risk att den spricker och att strängen går av?

minns inte vad som hände.. drar du för långt lär ju strängen gå av, och antagligen spricker det lite.. men det kommer ju läka, och sedan är det bra.. funkade för mi iaf [shake]


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

minns inte vad som hände.. drar du för långt lär ju strängen gå av, och antagligen spricker det lite.. men det kommer ju läka, och sedan är det bra.. funkade för mi iaf

hur var din förhud före då?


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

hur var din förhud före då?

vad ska man säga... trång, och typ satt fast på ollonet :S


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

är det inte risk att den spricker och att strängen går av?

Det är en dålig metod. Det kan bli ärrbildning som gör att du får ännu svårare att dra ned förhuden.


   
SvaraCitera

Hampie:

Det är en dålig metod. Det kan bli ärrbildning som gör att du får ännu svårare att dra ned förhuden.

jo förstod nog det.. Drf testa jag inte!


   
SvaraCitera