Aviseringar
Rensa alla

förhuden kliar och har "svullnat upp"


Ämnesstartare

fakotza:

Vadå vill du smaka eller vadå? Dina ord är inte direkt bra förklaringar.
Jag har däremot får till en början ett skavsår som jag ignorerade sen började de blöda.

Tror jag tvättade de med läkarsprit och sen blev de göra bra.

vad jag undrade var om nån hade dessa erfarenheter eller liknande, that's it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd olja att tvätta med istället om du vågar. Kommer det vätska ur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Använd olja att tvätta med istället om du vågar. Kommer det vätska ur?

nej det är bara svullet och kliar från och till ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

nej det är bara svullet och kliar från och till ;(

Om det inte är sår så kan du prova ha på lite mild kortison. Håll det rent och torrt, det kan vara någon form av eksem. Om du inte ser en förbättring snart så bör du gå till UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är bara för att jag har sexat med lundi. Ville inte, men hon tjata så mycket så var tvungen för att bli av med henne[shake]
Du borde testa dej för aids, grabben[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Om det inte är sår så kan du prova ha på lite mild kortison. Håll det rent och torrt, det kan vara någon form av eksem. Om du inte ser en förbättring snart så bör du gå till UM.

aja, jag ger det några dar, problemet känns lite bekant men måste ju ha sex snart igen[blush]

kebu12:

Är bara för att jag har sexat med lundi. Ville inte, men hon tjata så mycket så var tvungen för att bli av med henne
Du borde testa dej för aids, grabben

nee det är för att jag sexat med din mamma, väldigt skumt att det här kunde hända trots att hon var så oerhört utvidgad[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till och få skiten undersökt [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

nee det är för att jag sexat med din mamma, väldigt skumt att det här kunde hända trots att hon var så oerhört utvidgad

så du menar att du inte fått till det med lundi nu efter hon börjat sexa med mej och därför inte kan vara smittad av henne? antar att hon blivit så nöjd med mej att hon inte längre behöver dej[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

så du menar att du inte fått till det med lundi nu efter hon börjat sexa med mej och därför inte kan vara smittad av henne? antar att hon blivit så nöjd med mej att hon inte längre behöver dej

vad jag säger är att jag provcyklat din morsa vilket ledde till detta, varför börja snacka om nåt annat?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

vad jag säger är att jag provcyklat din morsa vilket ledde till detta, varför börja snacka om nåt annat?

jaja kul för dej. men vill bara vara snäll och säga att jag sexat med din tjej, tänkte att det kunde vara därför du blivit smittad. och så ville jag att du skulle hålla koll på henne, orkar inte med att hon alltid är på mej och vill ha sex[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jaja kul för dej. men vill bara vara snäll och säga att jag sexat med din tjej, tänkte att det kunde vara därför du blivit smittad. och så ville jag att du skulle hålla koll på henne, orkar inte med att hon alltid är på mej och vill ha sex

ok själv e jag färdig med din morsa för gott! ska fan löda ihop alla hennes hål för hon har ju livsfarliga grejer där nere[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

ok själv e jag färdig med din morsa för gott! ska fan löda ihop alla hennes hål för hon har ju livsfarliga grejer där nere

mm vet, hon är nästan värre än lundi att sexa[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

mm vet, hon är nästan värre än lundi att sexa

jag tror dessutom att din mor har taggtråd i muttan! kan ju ha varit lite det också[cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

jag tror dessutom att din mor har taggtråd i muttan! kan ju ha varit lite det också

mm det har hon. men att lundi är värre att sexa, trots mammas taggtråd, säger ju allt om henne[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

mm det har hon. men att lundi är värre att sexa, trots mammas taggtråd, säger ju allt om henne

ehh jag har haft en jävla tur som provcyklat din morsa hela veckan och överlevt, men annars e hon ganska bra[rolleyes]


   
SvaraCitera