Aviseringar
Rensa alla

Förhuden ska åka bak-stånd?


kingkong:

Men när jag får stånd så åker inte förhuden bak ( mot kroppen alltså ) så ollonet kommer fram helt. Om jag drak bak den så ollonet kommer fram så åker den tillbaks nästan direkt. På många av de filmer jag sätt så kan killarna ha framme ollonet medans dom pippar tjejen.

ollonet ej framme = liten penis.. [tired]
alla med stor penis som jag känner (inklusive mig) har ollonet framme hela tiden...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilleman29:

ollonet ej framme = liten penis.. [tired]

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min förhud åker inte bakåt när ajg får stånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min förhud täcker hela ollonet vid stånd 😛
kan dra tillbacka den utan problem dock


   
SvaraCitera

kingkong:

Vad kan de bero på?

Kan bero på att förhuden inte alls SKA åka tillbaka då ni killar har stånd xD. För vissa gör den det och för andra inte, det beror liksom på hur trång förhud man har o s v .. ^^ Och i de filmer du har sett så är killarna troligen omskurna.. Du är helt normal, ingentnig att oroa dig över xD

kingkong:

att jag inte riktigt kommit i målbrottet?

Målbrottet handlar om när din röst förändras då ditt struphuvudväxer och dina stämband. Förövrigt heter det PUBERTETEN och den har du kommit in i x')


   
SvaraCitera

PeppeNilla:

Kan bero på att förhuden inte alls SKA åka tillbaka då ni killar har stånd xD. För vissa gör den det och för andra inte, det beror liksom på hur trång förhud man har o s v .. ^^ Och i de filmer du har sett så är killarna troligen omskurna.. Du är helt normal, ingentnig att oroa dig över xD

Precis så.


   
SvaraCitera

kingkong:

tjena,

det fixar sig


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera