Aviseringar
Rensa alla

Förkänar min kompis en till chans?


Ämnesstartare

Hej ville kolla vad ni tyckte.

Min kompis och jag ha varit bästa kompisar tre år vi har verkligen gilla varann men nu börjar det bli skakigt.
Min kompis har snackat skit om mig flera gånger utan att jag fått veta och ljög framför hela min gamla klass att jag hade sakt till henne att jag ville kyssa Albin. Han kom såklart och frågade mig och det är självklart att det inte är sant, jag har pojkvän!

Själv har jag dåligt samvete för jag är ihop Philip som var hennes bästa kompis med nu hatar de varann, kärleken är ju blind. (hon vet ingenting om oss)

Hon har snackat mycket skit om gemensamma kompisar och det får mig att bli less, man snackar helt enkelt inte skit om mina kompisar.
Ida (byter namn på alla) är ihop med Marcus som hon är småkär i och det var hon inte glad över, hon gick till Ida och frågade henne högt och tydligt så marcus skulle höra om Ida fått sin mens och hon fråga hur det kändes, vilket Ida vart ledsen över. Marcus är rätt knäpp så han hörde inget, eller så låssas han att han inte gjorde det för Idas skull.

Förkänar min kompis en till chans? Hon har gjort mycket men jag vill se hur andra ser det. Vad tycker ni, är jag knäpp som tar illa upp av allt eller ska jag säga upp kontakten med henne och hålla mig till Ida, Marcus och pojkvännen?


   
Citera
Åtta

Tråden raderad från Forum PLUS/Motgångar och Problem


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Trashcan/Raderade trådar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är en sådan där vän du om några år inte kommer fatta vad hon tillförde för gott i ditt liv och varför ni ens var vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar om hon är värld en till chans.
Sumpar hon den är hon inte värld mig längre ...[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väldigt många namn nu..

För att vara bästa vänner så verkar ni inte vara så bäst vänliga mot varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ska jag kunna va snäll mot henne om hon inte respekterar mig!
Fick veta att hon Tkr jag bossar över henne ...

Inte direkt att hon jag älskar henne när hon ljuger om att jag skulle sagt att ja ville kyssa Albin?![tard]

Är på iPod. Kan inte citera folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gammal är du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du ett troll?

Får hon dig må bättre än sämre så, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact: tretton, hon är tolv.

Idoufe: jag är inte ett troll är du?[wink]
Hon fick mi må rätt dåligt ja, men efter ett tag vart det bara ... Tomt eller hur man ska förklara. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår inte att folk ens överväger att fortsätta umgås med personer som uppenbart är svin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara det att hon älskar mig (som kompis såklart) och jag hatar att se folk sårade, särskilt när det är jag som gjort det.


   
SvaraCitera
blum
 blum

tycker du ska hålla dig till albin, han verkar reko


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha albin är skön, fast tyvärr alltid varit småkär i mig av och från. Men han är en kompis värd guld. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmapuss:

Marcus är rätt knäpp så han hörde inget

Haha... jahapp.

OnT:
Umgås med människor som ger energi, inte som stjäl.


   
SvaraCitera