Aviseringar
Rensa alla

Förklara det eller ge upp?


Ämnesstartare

I höstas började jag snacka me en tjej jag gillade och vi hittade varran, sen drog de igång på riktigt men det blev aldrig nåt för hon verkade först, så osäker, sen bara poffade hon bort och sedan har vi inte snackat nåt. Hon nämnde lite saker om ah, jag vet inte. Skit samma, jag har iaf inte fått nån förklaring och tro inte att jag inte försökt få kontakt för de har jag (och gjort bort mig en massa) [party] I alla fall, de va en annan tjej som gilla mig innan, hennes kompis.. eller a dom är väl inte jätte nära vänner. Nyligen fick jag reda på att hon snackat skit om mig och en av dom sakerna va att jag hade vart galen i henne och hållt på me henne mkt, fast de va tvärt om. Och flickan jag gillar kände sig som om hon va i andra hand så att säga, att jag typ gav upp den andra och gick till henne...

Ska jag förklara att de va såhär för jag tror att den andra tjejen har sagt massa dumt till henne som gjorde henne osäker. Eller så va de bara detta. Ska jag förklara eller ska jag bara släppa henne? De kanske bara är dumt att fortsätta nu när det gått så lång tid, kanske bara är pinsamt-.- Skulle nån av er flickor för de första ge upp nån bara för att han kommer till dig i andra hand även om du gillade honom? Jag vet inte, kanske var ”den andra” svartsjuk som in i helvete och sa annat också. (Hon gör sånt jämnt så det är inte jag som e över-paranoid.)
Jag behöver råd snarrt 😉 puss på er[love]


   
Citera

puss[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här tjejen som sprider en massa rykten om dig verkar ju helt dum i huvudet. Det är ju uppenbart att du ska satsa på den andra men ge henne en bra förklaring (läs:ljug). Säg att du var så rädd att det inte skulle bli nåt mellan er eller så kan du ju påstå att du knappt rörde den här andra bruden. Om du smörar ordentligt så tror jag nog att hon ska falla för trost allt så är hon ju tjej och i grund och botten ofta lite svag för romantik[love]


   
SvaraCitera

Ge upp [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snabba svar här <3 det gillar vi :). Jo hon e lite störd..

hellen:

Säg att du var så rädd att det inte skulle bli nåt mellan er eller så kan du ju påstå att du knappt rörde den här andra bruden.

Men exakt så va de typ [wink] de kanske blir lättare än jag trodde, behöver ju itne ens ljuga[bigcheers] haha.
Men frågan e hur romantiskt de e att skicka iväg ett mail...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycer du ska vara ärlig mot henne, oavsett hur lång tid det har gått nu. Det tror jag att hon skulle uppskatta i alla fall. Var rak och fråga om det beror på ngt som hennes kompis har sagt eller gjort.
Det skulle också kunna vara för att hon känner sig taskig mot hennes kompis (den oskrivna lagen: man rör helst inte kompisars ex) såvida det inte var ngt seriöst alls mellan dig och kompisen.
Men som sagt var ärlig och säg hur du känner och fråga allt rakt ut, vad du nu undrar. Man har ju knappast ngt att förlora på det .. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asso de låter skit bra! [smile]
Men fan, jag har en tendens att bli redit pinsam xD. Är 1.5 a4 typsnitt 11 för mkt? haha:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blaha:

Men frågan e hur romantiskt de e att skicka iväg ett mail...

Nej! Inget mejl! Hon kommer slakta dig![mad]


   
SvaraCitera

Tycker du ska säga som det är, att det är den andra tjejen som har hållit på att ljuga och vara falsk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellen:

Nej! Inget mejl! Hon kommer slakta dig![mad]

Hehe men försent,[cute] har redan prövat tele och de funkar inte xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nellnellnell:

Tycker du ska säga som det är, att det är den andra tjejen som har hållit på att ljuga och vara falsk.

Mm men frågan e va hon har sagt, om det enda hon sagt var att jag hade haft ihop de me henne, skulle de va anledning nog för en tjej att bli redit fundersam och osäker? Typ känna sig som i andra hand? Jag har ingen aning jag skulle nog inte brytt mig, menmen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blaha:

Jag har ingen aning jag skulle nog inte brytt mig, menmen...

Om jag var du skulle jag ge upp, helt ärligt.
De där tjejerna verkar riktigt griniga.


   
SvaraCitera
Hando

Ge upp[smile]


   
SvaraCitera

Blaha:

Mm men frågan e va hon har sagt, om det enda hon sagt var att jag hade haft ihop de me henne, skulle de va anledning nog för en tjej att bli redit fundersam och osäker? Typ känna sig som i andra hand? Jag har ingen aning jag skulle nog inte brytt mig, menmen...

Fråga henne vad den andra har sagt.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera