Aviseringar
Rensa alla

Förklaring och försvar


uäsch, det är värsta såpan bland um:s ledning [chocked]


   
SvaraCitera

iosib:

uäsch, det är värsta såpan bland um:s ledning [chocked]

Hämta popcorn!


   
SvaraCitera

Va... Var det Thundercracker som "bumpade ner dig", och gjorde han det med hänvisning till att andra moderatorer inte gillar dig, eller att Alexander Danling bett honom? Hade du brutit mot några regler?


   
SvaraCitera

Slåss om saken på nästa UM-träff!


   
SvaraCitera

fight fight [blush]


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Slåss om saken på nästa UM-träff!

Är du domare? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Slåss om saken på nästa UM-träff!

Med tangentbord!


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

azpie:

Va... Var det Thundercracker som "bumpade ner dig", och gjorde han det med hänvisning till att andra moderatorer inte gillar dig, eller att Alexander Danling bett honom? Hade du brutit mot några regler?

Att andra moderatorer inte gillar mig, vilka, varför vet jag inte, och har aldrig fått något påpekat tidigare om nånting sånt.

Sen efter sa han att Danling "godkännt" de, huruvida de är sant vet jag inte då Danling själv sagt att han tycker de sköts jävligt illa.


   
SvaraCitera

massgrav:

Är du domare? [bigsmile]

det + ansvarig för rocky-musiken!

God Konsument:

Med tangentbord!

och mus-nunchucks!


   
SvaraCitera

Issen:

Att andra moderatorer inte gillar mig, vilka, varför vet jag inte, och har aldrig fått något påpekat tidigare om nånting sånt.

jag har aldrig varit med om något negativt med dig. jag hänger inte särskilt mycket på bodymod-forumet, men massgrav verkar schysst han också. det hela verkar bara vara ett maktspel inom den totalitära autokrati um har utvecklats till...


   
SvaraCitera

Om jag ska testa att vara lite mer seriös:

Mitt personliga intryck av Thundercracker är att han är dryg, otrevlig, partisk, egocentrerad och gör exakt det han själv känner för utan att bry sig om vad andra tycker eller vad reglerna säger. Tycker han illa om någon så låser/raderar han deras grejer, tycker han om någon så struntar han i vad de gör och vilka regler de bryter emot.

Dig har jag egentligen ingen åsikt om. Men tycker du är bättre mod, eller vad det nu heter när man har ett U, än vad han är.


   
SvaraCitera

Det känns som det var ett rätt förhastat beslut. Hela situationen känns lustig.


   
SvaraCitera

Issen:

Senare på kvällen blev Thunder helt galen, skrev att han hatar mig, och bumpade ner Massgrav som ställde sig på min sida och sen kickade han både mig och Massgrav från chatten utan anledning och lämnade själv i vredesmod.

Mog1


   
SvaraCitera

tro han hade 1 dålig dag ??


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

azpie:

Hade du brutit mot några regler?

Nope, hade knappt ens hunnit in på UM sen träffen innan jag fick reda på de.


   
SvaraCitera