Aviseringar
Rensa alla

Förkrossad


Ämnesstartare

Jag har gillat en kille i nästan ett år. För exakt fem veckor sedan började vi kika osv. Vi träffades en gång innan hans träning i ca fem minuter. I skolan kom han och kramade mig och småpratade lite. Sen frågade jag och mina kompisar om han och hans kompisar ville vara med oss på fredagen och dom sa ja. Vi va under kvällen, de va stelt men när dom hade gått la han jag gillar upp på my story "mysig kväll med babsen" sen skickade han kik till mig och skrev att han ser fram emot att vara igen (speciellt med mig) sen skrev jag att jag saknade honom och han saknade mig. Då tänkte jag att vi kommer bli tillsammans. Jag har verkligen aldrig gillat någon så mycket. Nästa vecka frågade vi dom igen och dom sa att dom skulle höra av sig för att dom hade plugg o göra. Dom hörde inte av sig. I skolan frågade jag varför och han sa att han glömde bort. Hallå? Man glömmer inte bort om den man gillar frågar om man ska göra något. Jag accepterade de. När vi kikade så frågade han hur jag mådde och jag skrev att jag inte mådde bra, han svarade att om jag skulle behöva något så finns han alltid där. Men sen va det bara jag som började kika en hel vecka, han sa inget i skolan. Ändå så skrev han på ask att han va på g med någon. På torsdagen kikade jag honom och frågade "hur känner du för mig?" Han skrev att han gillade mig men känner mig inte riktigt ännu. Jag frågade om han gillade någon annan också han skrev nej. Innan jag skrev de till honom hade hans tjejkompis kommit till mina kompisar på bussen och berättat att han håller på med en tjej i hans klass. Så jag visste att han ljög. Dagen efter skrev han på ask att tjejen gick i hans klass, vilket jag inte gör. Jag skickade en screen på de och frågade. Då snackade vi lite och han sa att han gillade henne också. Efter det har han inte sagt ett ord till mig i skolan, ingenting och han pratar med den andra tjejen, kikar med henne och han vet att jag är djupt sårad men han gör inget åt det. Jag tror ingen fattar hur mycket jag älskar honom. Vad tycker ni jag ska göra? Han är ju jätte fittig som håller på med två tjejer samtidigt och ger mig falska förhoppningar. Men jag står inte ut längre. Jag klarar inte av att vara borta från honom längre. Jag har värsta depressionen, mina föräldrar säger att dom ska sluta prata med mig för att jag är så sur, jag drömmer om honom varje natt och vaknar av att jag gråter och är så svettig att det känns som om jag duschat. Han är i mina tankar hela tiden, jag tänker nästan inte på något annat. Jag gråter ofta och jag orkar inte längre. Så ska jag kika? Eller ska jag skriva något om hur jag känner? Ska jag bara skita i det och försöka glömma det? Hjälp mig, snälla


   
Citera

Tror du måste föröka glömma honom. Han verkar inte vara någonting för dig och på mig låter det inte som att han är intresserad längre tyvärr. Jag tycker inte han är värdig din kärlek oavsett om han kryper tillbaka till dig eller stannar hos den andra tjejen. Hoppas du mår bättre snart ♥


   
SvaraCitera

Ja det stämmer hålla med detm


   
SvaraCitera