Aviseringar
Rensa alla

förlååååt lounge[sad]


Ämnesstartare

Drömde om dig i natt =< det var din födelsedag och någon sorts fest för det. Asså inte riktigt party, mer någon sorts tillställning. Och alla hade köpt presenter till ig. Men jag hade glömt att köpa en present o du blev jätteledsen för det =( och sen var en kompis där som jag inte sett på typ två år och skällde jättemycket på mig för att det var sån jävla dålig stil am mig att inte köpa en present. Och så började du gråta. Sen höll det på så i typ jättelänge tills jag vaknade kallsvettig och med världens skuldkänslor 🙁

tänkte typ att äh det var ju bara en dröm det går säkert över, men nu har det gått typ 10 timmar och det känns fortfarande som att du är jättearg på mig[cry] förlåt [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Lounge:

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aww vad gullig[sad] har också haft såna drömmar fast typ tvärtom där andra är elaka mot mig och jag vaknar arg[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fyfan jag som trodde att du var en någotsånär fin människa iaf...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SÅ jävla elak att inte köpa present [sad], ska aldrig bjuda dig på mina kalas iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan för dig alltså. Hur kan du ens leva med dig själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

aww vad gullig har också haft såna drömmar fast typ tvärtom där andra är elaka mot mig och jag vaknar arg

haha händer mig med ibland :$ fast då är jag mest lite irriterad ett tag o sen går det över :£


   
SvaraCitera
mynona

Jag drömde något liknande en gång: alla hade gjort i ordning en födelsedagsfest för mig och ansträngt sig oerhört för att göra mig glad, och jag struntade fullständigt i det och vaknade med dåligt samvete


   
SvaraCitera
kook
 kook

så jäääävla elakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Lounge

Nintendos BFF:

Drömde om dig i natt =< det var din födelsedag och någon sorts fest för det. Asså inte riktigt party, mer någon sorts tillställning. Och alla hade köpt presenter till ig. Men jag hade glömt att köpa en present o du blev jätteledsen för det =( och sen var en kompis där som jag inte sett på typ två år och skällde jättemycket på mig för att det var sån jävla dålig stil am mig att inte köpa en present. Och så började du gråta. Sen höll det på så i typ jättelänge tills jag vaknade kallsvettig och med världens skuldkänslor :(tänkte typ att äh det var ju bara en dröm det går säkert över, men nu har det gått typ 10 timmar och det känns fortfarande som att du är jättearg på mig förlåt

hahahahaha[love]

kmr ej vara arg om du köper en riktigt fin fin present till mig om en månad när jag fyller år [badgrin]


   
SvaraCitera