Aviseringar
Rensa alla

Förläng uthålighet för män


Ämnesstartare

Ok, nu är jag tröt på alla dom här fake medel och medicinera man kan köpa på internet som är skit, kan jag är lättare sätt som inte ens kostar pengar det kostar dig bara tid.

Känner du igen dig från dessa punkterna så ska du fortsätta läsa detta.
1.Kommer så fort du kör in den i kvinnan så för du utlösning ?
2.Utlösning under 1 minuts tid vid PE (Kanske din partner gör det åt dig också)?
3. Om skuren men super känslig (Måste inte vara omskuren)?
4. Vill öka uthållighet vid samlag ?

Grabben du har kommit rätt nu. All punkterna stämde på mig för. Jag testade massa olika medel som tex, bedövnings spray som du tar 5 min innan du har samlag eller penis ring och tabletter för att öka uthålligheten. Släng allt sådant.

Sakerna du inte ska göra för att försöka förlänga uthållighet.
1. Start & Stop tekniken.
2. Tum tekniken mellan könet och anus.
3. Tänka på äckliga saker.
4. Drag it (Dra i pungen när du känner att du ska komma).
5. Slå till kuken (Snärta).

Sådär grabbar, nu kommer vi till den delen som funkar iallafall för mig och andra män i Sverige som har detta problemet. Nu går vi in på saken.

1. Fixa fram en bra P-Rulle som är cirka 25-40 min lång.

2. Va ensam och det ska vara lugn stämning runt dig.

3. Börja att runka din tupp, när du känner att du ska få utlösning så tar du pekfingret under ollonet så du känner urinröret och sedan tummen över på och tryck till sekunden innan du kommer, du kan även låta det koma lite men tyck på. Sedan väntar du cirka 1-2 minuter och börjar igen, tuppen kommer bli mjuk med det är bara att köra på igen, sedan gör du samma teknik i cirka 20 min alltså trycka till cirka 3-5 gånger som början. Senare kan du öka det till 6-9 gånger med tryck tekniken, När du har gjort detta cirka 3-4 gånger i veckan, cirka 2-3 veckor så kommer du se resultat.

4. Om du har samlag medans du tränar upp dig, skall du göra samma sak vid samlag att du drar ut den när du nästan kommer och trycker till. Detta är super bra vid ett samlag om din partner tar god tid på sig att få sin orgasm, när du gjort det cirka 4 gånger kan du hålla på ganska länge.

5. Var försiktig så du inte skadar din tupp(Penis).

6. Efter några veckor är du kungen i sängen och du kan kontrollera det utlösningen med vilja utan tryck tekniken

Hoppas min teknik jag kört med kommer hjälpa dig, skriv även hur det gick så kan vi se hur det går för er, glöm inte att det är inte pinsamt när du gör denna teknik så kör på min vän. Denna guiden finns på min hemsida också.

BTW.. Bifogade en bild jag ritade i paint, inte bra ritat men typ en förklaring på hur du ska göra och vet inte om bilden tillåts så vi får se hur det går.

Lycka till, Arish9

ssss.png


   
Citera

Arish9:

Ok,

hur sjutton fick du detta till preventivmedel o abort? [tard]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Preventivmedel och Abort


   
SvaraCitera

Varför inte bara sexa med fula tjejer istället? slipper man ordna en massa[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Varför inte bara sexa med fula tjejer istället? slipper man ordna en massa[confused]

ha sex med fula tjejer tro jag inte funkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

hur sjutton fick du detta till preventivmedel o abort? [tard]

Ber om ursäkt kom på fel ställe.


   
SvaraCitera

Arish9:

nu kommer vi till den delen som funkar

får du fortfarande lika starka utlösningar efter att du tränat bort reflexen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pheadrus:

får du fortfarande lika starka utlösningar efter att du tränat bort reflexen?

Efter ha gjort detta en lång period så har det faktiskt hållit sig bra och samma starka utlösning kvar, jag gjorde denna teknik för några år sedan men jag gör övningen fortfarande 1 gång i månaden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arish9:

Ber om ursäkt kom på fel ställe.

ha ha ha ha hahahahha

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte testat detta än men det var mycket intressant, men... när du säger "tryck till", menar du att det ska stoppa att man kommer?, eller ska man bara trycka till precis före endå?


   
SvaraCitera

Arish9:

ha sex med fula tjejer tro jag inte funkar.

varför inte, saknar dom kussimurra eller?[sad]


   
SvaraCitera

Arish9:

Ber om ursäkt kom på fel ställe.

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tiilc:

har inte testat detta än men det var mycket intressant, men... när du säger "tryck till", menar du att det ska stoppa att man kommer?, eller ska man bara trycka till precis före endå?

du ska trycka till så sperman inte kommer ut, att du inte kommer


   
SvaraCitera
arber1

Men är det inte farligt om man håller in spermat ??


   
SvaraCitera