Aviseringar
Rensa alla

Förlåta otrohet?


Ämnesstartare

förmodligen, då jag inte är helt troende på monogami


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sysslar inte med monopolförhållanden, så otrohet är en omöjlighet i mitt fall. Dock är svek närmast en dödssynd för mig, men allt beror ju på. Hade dock haft svårt att se henne på samma sätt om hon svikit mig grovt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej. aldrig.


   
SvaraCitera

Roll on:

Ja och nej. Rent principiellt så tycker jag inte att ha sex med någon annan är så jävla fel, det är mer om hon "tror" att jag skulle ta illa upp och gör det ändå eller ljuger som det skulle såra.

Håller med helt och hållet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Min förra pojkvän var otrogen, han hade sex hela tiden under tiden vi var tillsammans med min bästa vän som jag hade då.

fyfan[sad]

ladysmurf:

Hade förlåtit honom om det hände typ en gång på fyllan

Okej, ja då är man ju inte direkt medveten om det, fast när man dricker vet man ju å andra sidan vad som kan hända.

Men om killen är otrogen och berättar för dig att han var det för att han inte vågade säga att hans känslor hade svalnat, eller att han helt enkelt var osäker, vad skulle du tänka då?

honolulu:

tror jag klarar mig utan en man som inte kan 1. hålla kuken i styr 2. är ett svin som inte går att lita på.

[y]

Nintendo:

Ja, det skulle jag antagligen göra, men sen skulle mitt förhållande ta slut pga mitt bristande förtroende

Då är det väl lika bra att avsluta på en gång?[rolleyes]

Nachac:

men allt beror ju på

Hur beror det på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Då är det väl lika bra att avsluta på en gång?

Nä, det är la dumt att ge upp utan att försöka? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nä, det är la dumt att ge upp utan att försöka?

Inte om man är rätt säker på att man inte kan lita på personen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Inte om man är rätt säker på att man inte kan lita på personen?

[zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår du inte att det där var vad jag antar/tror skulle ske så är du ganska dum, du fattar la själv att jag inte kan veta exakt vad som kommer att ske? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på
1: om det var ett ons eller upprepade gånger
2: om det var med en random (har NOG lättare att förlåta om det var med en random och inte med en av hans kompisar, men har ju inte varit i den sitsen såatteh)
3: om han berättar för mig asap så jag inte får reda på det en månad efteråt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja......
Är man otrogen så har man ju antingen svårt att leva i ett monogamt förhållande eller så är det något i förhållandet som är fel (bortser nu från saker på fyllan) och ett sådant förhållande vill jag inte ha. Vill kunna säga till om någonting är fel, och att han ska kunna göra detsamma. Inte någon introvert slaskpelle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nja......

...Jo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Älskar man någon tillräckligt mycket är man inte otrogen. Det är iaf min åsikt.

Finns två sidor av alla mynt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamiszz:

Hur beror det på?

Vad sveket går ut på och vilka omständigheter det skedde runt.


   
SvaraCitera