Aviseringar
Rensa alla

förlora oskulden , hjälp!


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän testade förra helgen att ha samlag , alltså stoppa in den , men det gick inte. Fick inte ens in toppen , och när han trycks liksom så vek sig kuken ist, det gick liksom inte. Jag är oskuld sen innan och han är 3 år äldre och ganska erfaren och han är stor.. lite mindre än 20 cm ungefär.. Jag var nervös oså och knappt våt och kåt , så jag förstår att det inte gick för när jag kör hemma, själv, har jag fått in 3 fingrar vilket ungefär är hans kuk i diameter och det har gått jättebra , inte gjort ont osv. men då har jag kommit flera gånger redan , och Hållt på i kanske 40 min och kollat porr medans så det borde väl gå för honom att komma in i mig om jag är ordentligt uppvärmd? ska testa ikväll med en morot hahah och se hur det går, men kan jag sägs till honom nästa gång vi ska testa att jag vill att han pullar och slickar mig ordentligt och sen knullar mig ? vill ju att det ska låta lite sexigt liksom.. Vad tycker ni? Eller vad tror ni om det här med att den inte gick in.oså?


   
Citera

klart det inte går om du inte är våt eller upphetsad, känns illa att ni ens försökte. men nervositet spelar väl in.. försök slappna av. och ja, du kan fråga honom ifall han vill gå ner på dig innan.


   
SvaraCitera
Yaren

Det kan du absolut göra!! Fråga om han kan slicka/pulla dig. Ni är ju tillsammans och sex ska inte vara ensidigt, så det är viktigt att både han och du ser till så att du är kåt och och bekväm innan ni ligger med varandra. 


   
SvaraCitera

Du bör säga till honom att du inte var/är tillräcklig kåt och våt för det kommer inte gå annars eller så kommer det att göra ont. Och precis som Yaren skriver så ska sex vara ömsesidigt och båda ni ska vara tillräckligt kåta när han väl ska komma in i dig. 

Det kan även vara så att du (ni) var nervös(a) så då blir kroppen mer spänd och det kan göra det svårare för honom att komma in i dig. 
Ett tips försök att inte planera när ni ska ha sex första gången för då kan man bli extra nervös och spänd. 

Jag blev av med min oskuld spontat men jag var helt säker på att jag ville men det var inget jag hade tänkt göra just då och verkligen inte min pojkvän heller. 


   
SvaraCitera