Aviseringar
Rensa alla

Förlora Oskulden Ikväll, tips?!


Ämnesstartare

Inatt är natten jag förlorar oskulden.
Mitt ex och jag var tillsammans men gjorde sedan slut pga att han bodde så långt bort.
Men vi har fortfarande super bra kontakt och är fortfarande lika bra kompisar som förut, men båda vi är sugna på varandra, så han ska komma till mig och sova här under natten, vi är bekanta Me varandras kroppar så det är inget awkward på det sätter, vi har gjort saker förut smekt rört och sånt men inte oralsex eller "sex". Båda vi är oskulder, och jag vill ha tips, finns det något som kan göra det mindre stelt, mera avslappnat och så, behöver alla tips jag kan få, allt om första gången, sjuukt tacksam för svar!


   
Citera

Låt allting bara ske det som händer det händer 🙂


   
SvaraCitera

Var våt, spänn dig inte och var beredd på att det kommer göra lite ont. 


   
SvaraCitera
time
 time

HeyIJustMeetYou:
Var våt, spänn dig inte och var beredd på att det kommer göra lite ont. 

Va? Nej. Hon ska hellre vara beredd på att inte göra något som gör ont. Sex ska inte göra ont, inte ens första gången. Så länge man är redo och sugen ska det inte vara några problem. Är superallergisk mot tanken att det ska vara accepterat att tjejen ska behöva ta smärta i samband med sex, det är helt fel.


   
SvaraCitera

Bestäm inte i förväg vilken dag du ska förlora oskulden. Måste ju bara göra det hela stelare.


   
SvaraCitera
grisen

1. Skydda er
2. Ni kan prata innan om vad ni tänker göra i vilken ställning osv
Det gör att man inte tänker på det under tiden och är ett bra samtalsämne innan själva samlag
3. Slappna av, det ska INTE göra ont om allt går rätt till.
4. Du kan alltid säga stopp, du har ingen skyldighet att göra något ifall det inte känns rätt.

lycka till!


   
SvaraCitera

hur gick d 


   
SvaraCitera

kör på


   
SvaraCitera

time:

Va? Nej. Hon ska hellre vara beredd på att inte göra något som gör ont. Sex ska inte göra ont, inte ens första gången. Så länge man är redo och sugen ska det inte vara några problem. Är superallergisk mot tanken att det ska vara accepterat att tjejen ska behöva ta smärta i samband med sex, det är helt fel.

Nej nej, menar inte så! Menar att det kan göra ont, är nu oskuld och kan inte tala för någon, men vänner har sagt att det gjorde lite ont första gången.  Tjejer måste inte behöva ta smärta i sex 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

HeyIJustMeetYou:

Nej nej, menar inte så! Menar att det kan göra ont, är nu oskuld och kan inte tala för någon, men vänner har sagt att det gjorde lite ont första gången.  Tjejer måste inte behöva ta smärta i sex 🙂

Det kan, men då är det fel. Tycker att det är viktigt att påpeka att det bara gör ont om man inte är förberedd, våt och sugen. Smärta är inte under några omständigheter något man ska vara beredd på, tvärtom gör det antagligen att man lättare får ont, för att man spänner sig för att man tror att det ska göra ont.


   
SvaraCitera

time:

Det låter som du har en väldig förväntan eller oförståelse för hur bra oskulder är på att ha sex


   
SvaraCitera

time:

Tycker att det är viktigt att påpeka att det bara gör ont om man inte är förberedd, våt och sugen. Smärta är inte under några omständigheter något man ska vara beredd på, tvärtom gör det antagligen att man lättare får ont, för att man spänner sig för att man tror att det ska göra ont.

Det var det jag menade Mycket glad Skrev säkert bara lite fel


   
SvaraCitera

Fkpaw:

Det låter som du har en väldig förväntan eller oförståelse för hur bra oskulder är på att ha sex

en oskulds fysik skiljer sig inte från en person som haft sex vilket betyder att smärta är lika icke-önskvärt när man förlorar oskulden som när man har sex senare i livet.

att sprida någon bild av att det "ska" göra ont för tjejer att förlora oskulden är bara destruktivt.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

en oskulds fysik skiljer sig inte från en person som haft sex vilket betyder att smärta är lika icke-önskvärt när man förlorar oskulden som när man har sex senare i livet.

att sprida någon bild av att det "ska" göra ont för tjejer att förlora oskulden är bara destruktivt.

Det gör jag väll inte alls, det är väll önskvärt att det inte gör det. Men sen så tycker jag att man ska fatta själv att det är inte så jävla lätt att ha sex första gången, som både kille o tjej o svårt att veta kanske när saker gör ont. vad man inte ska göra. Därför är det lätt hänt, borde det vara förväntat därav?


   
SvaraCitera

Om du kommer in i klubben med en fet jävla brud
tare lugnt

-ken ring, poet


   
SvaraCitera